دانلود و خرید کتاب آموزش نرم افزار Word ایمان اشکاوندراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش نرم افزار Word اثر ایمان اشکاوندراد

کتاب آموزش نرم افزار Word

معرفی کتاب آموزش نرم افزار Word

کتاب آموزش نرم‌افزار Word نوشتۀ ایمان اشکاوند راد در انتشارات اشکاوند به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، به زبانی ساده آموزش‌های لازم را دربارۀ این نرم‌افزار ارائه کرده و مناسب برای علاقه‌مندان به این مهارت در همۀ سطوح است.

درباره کتاب آموزش نرم افزار Word

یکی از مدارک مهم برای کار با رایانه و ورود به دنیای دیجیتال، مدرک ICDL است که در بسیاری از کشورهای جهان به‌عنوان مدرکی معتبر در حوزۀ فناوری اطلاعات و رایانه شناخته می‌شود. همان گونه که یک فرد برای رانندگی خودرو بایستی آموزش ببیند و گواهینامۀ لازم را کسب کند، برای استفاده از رایانه و ورود به دنیای دیجیتال نیز بایستی حداقل مدارک ICDL و مهارت‌های هفت‌گانۀ آن را فراگرفت. کتاب آموزش نرم‌افزار Word، بخش دوم از مجموعۀ آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه است که در آن نرم‌افزار واژه‌پرداز ورد را بر اساس نسخۀ ۲۰۲۱ آموزش می‌دهد. این نرم‌افزار جزو مهارت‌های ICDL محسوب می‌شود.

امروزه یکی از مهارت‌های ضروری برای دانش‌آموز و حتی افراد مسن دانستن نحوۀ کار با کامپیوتر به‌خصوص تایپ کردن است. اگر کارمند هستید و قصد تایپ نامه اداری دارید نیاز به نرم‌افزار ورد دارید. اگر دانشجو یا دانش‌آموز هستید برای انجام تکالیف یا تمرین‌ها یا تحقیقات خود نیاز به تایپ در ورد دارید. برای نوشتن پایان‌نامه، مقاله و … بهترین نرم‌افزار با امکانات بسیار جذاب، نرم‌افزار ورد است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های صفحه‌آرایی، درج و ویرایش تصویر، نمودار، تصویرهای هوشمند و امکانات بسیار دیگر نیز است. در این کتاب سعی شده است مفاهیم آموزشی به زبانی ساده و همراه با تصاویر ارائه شوند تا خواننده به‌راحتی آن‌ها را فراگیرد و بتواند موضوعات را با تمرین بهتر به یاد بسپرد. مخاطبان این کتاب تمامی دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان علاقه‌مندان به فراگیری این مهارت مهم رایانه هستند.

سرفصل‌های کلی کتاب آموزش نرم‌افزار Word عبارت‌اند از:

آشنایی با نرم‌افزار واژه‌پرداز (Word Processor)

قالب‌بندی کاراکترها و پاراگراف

آشنایی با Style

بررسی غلط‌های املایی و دستوری

آشنایی با افزونه پاکنویس

ایجاد سرصفحه و پاصفحه و شماره صفحه

دکمه تب tab

گزینه break

ایجاد فهرست مطالب و پاورقی

نامه‌نگاری در نرم‌افزار

خواندن کتاب آموزش نرم افزار Word را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های آموزش کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان