دانلود و خرید کتاب اوپس از سیاره قلب کورت هورتن هوبر ترجمه پریسا برازنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوپس از سیاره قلب اثر کورت هورتن هوبر

کتاب اوپس از سیاره قلب

معرفی کتاب اوپس از سیاره قلب

کتاب اوپس از سیاره قلب نوشتۀ کورت هورتن هوبر با ترجمۀ پریسا برازنده در انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ اوپس قرار دارد. اوپس شخصیتی دوست‌داشتنی است که هم لبخند روی لب‌ها می‌آورد و هم دل‌ها را به وجود مفاهیم عمیق و اخلاقی‌ای که پیام‌آورشان است گرم می‌کند.

درباره کتاب اوپس از سیاره قلب

قهرمان داستان اوپس از سیاره قلب، شخصیتی به نام اوپس است. او هر روز از ستاره‌اش به انسان‌های روی زمین نگاه می‌کند. در این تماشا، چیزی هست که او را غمگین می‌کند؛ زیرا شاهد است که چطور در زمین روزبه‌روز نارضایتی بیشتر گسترش پیدا می‌کند. او با خودش می‌گوید زمین آن سیاره‌ای است که باید آرزویش را داشت. آخر سیارۀ او، سیارۀ قلب است. بزرگ‌ترین سرمایۀ این سیاره عشق است. دعوا و حسد در آن جایی ندارند. دوستی بزرگ‌ترین خوشبختی ساکنان سیارۀ قلب است. اوپس برای اینکه بفهمد چرا ساکنان زمین آنقدر زندگی را سخت کرده‌اند، تصمیم می‌گیرد به زمین پرواز کند. او به زمین می آید تا به زمینی‌ها دو هدیه بدهد: عشق و دوستی.

کتاب اوپس از سیاره قلب کوچک با شخصیت دوست‌داشتنی‌اش لبخند خشنودی روی لب‌ها می‌آورد. در این کتاب، نویسنده علاوه بر پرداختن به مفاهيم مختلف زندگی، در هر بخش یک جملۀ قصار به همراه تصوير نیز آورده است. اين كتاب فلسفۀ زندگی و زیستن را با زبانی ساده و دلنشین مطرح می‌کند. اوپس این داستان کسی مثل شازده کوچولو است. همان‌گونه كه شازده كوچولو با انسان‌ها ارتباط برقرار كرد و به آن‌ها تلنگر زد، اوپس نيز اين تعامل را ايجاد می‌کند. او شاهد جنگ میان انسان‌ است و در حین پرسش‌ها و ابهام‌هایش از این وضعیت، معضلات بشر امروزی بررسی می‌شوند. تلاش اوپس این است که با هديه‌های خود توجه آدم‌ها را به آن چیزی که باید جلب کند و آن ذات وجودی‌شان است. پیام کتاب این است که مهر و محبت راهگشای همۀ مشكلات است و منبع خوشبختی انسان، قلب اوست.

خواندن کتاب اوپس از سیاره قلب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری، توسعۀ فردی و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اوپس از سیاره قلب

«اوپس با اولین سکنه‌ی زمین که روبرو شد، یک سوسک بود. او پس سرجایش ایستاد و با کنجکاوری به او نگاه کرد. سوسک با تعجب گفت: «چی را تماشا می‌کنی؟» «من متعجب هنر متعالی تردستی تو هستم و در شگفتم که چطور ماهرانه خودت را از یک ساقه‌ی علف به ساقه‌ی علفی دیگر تاب می‌دهی.» اوپس این موجود کوچولو را تحسین کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان