دانلود و خرید کتاب از دولت عشق کاترین پاندر ترجمه آرزو خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق نوشتهٔ کاترین پاندر و ترجمهٔ آرزو خسروپور و هادی خسروپور است. انتشارات طاهریان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهی به‌سوی کامیابی.

درباره کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق (که عشق آسان نمود اول) [The prospering power of love‮‬] دربارۀ تأثیر مهم قدرت عشق و محبت در زندگی انسان‌ها سخن گفته است. کاترین پاندر در فصل نخست از قدرت معجزۀ عشق سخن به میان آورده است. فصل دوم به شیوۀ برخورد ما با مشکلات پرداخته است. در فصل سوم از بخشش و رهایی صحبت شده است؛ نویسنده معتقد است که بیشتر ما با نام عشقْ افراد را اسیر خود کرده و آزادی عمل را از آن‌ها گرفته‌ایم. فصل چهارم قدرت تجدید حیات عشق را بررسی کرده است و در فصل‌های پنجم و ششم، شیوۀ عملکرد ویژۀ عشق توضیح داده شده است. این فصل در واقع به افکار و اندیشه‌هایمان نظم می‌بخشد. کاترین پاندر در فصل پایانی این کتاب مشهور، تجربیات افراد مختلف را در ارتباط با موضوع این کتاب در اختیار مخاطب قرار داده است. این نویسنده عشق الهی را به تصویر می‌کشد و آن را عامل اصلی کامیابی و سعادتمندی انسان می‌داند. این اثر با پیام ویژهٔ نویسنده آغاز شده است.

خواندن کتاب از دولت عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر (Catherine Ponder) در ۱۴ فوریهٔ ۱۹۲۷ در هارتسویل در کارولینای جنوبی به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است. آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است. برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارت‌اند از «از دولت عشق»، «قانون شفا»، «نیروی سعادت‌بخش عشق» و «قانون توانگری». او بیش از ۱۲ کتاب نوشته است. کاترین پاندر یکی از مهم‌ترین نویسندگان «اندیشهٔ جدید» (New Thought) در آمریکا به شمار رفته است؛ جنبشی مذهبی که در اوایل قرن نوزدهم میلادی با آثار «فینیاس کوییمبی» محبوبیت یافت و با ترکیب حکمت شرقی و فلسفهٔ غربی، به ظرفیت‌ها و پتانسیل پنهان مغز و ذهن انسان توجه ویژه‌ای می‌کند. بسیاری از کتاب‌ها و آثاری که از این جنبش بهره می‌برد، روش‌های رسیدن به ثروت و موفقیت را به مخاطب ارائه داده است. آثار اولیهٔ کاترین پاندر نیز چنین مضمونی را دنبال می‌کرد.

بخشی از کتاب از دولت عشق

«فصل ۵: روش خاص عشق

قسمت اول

این یکی از آموزه‌های اساسی حقیقت است که همه محیط‌ها، وضعیت و شرایطی که تجربه می‌کنیم ابتدا به‌عنوان‌ایده‌ای در ذهن ما وجود داشته است، (خواه خودآگاه یا ناخودآگاه). یکی از رازهای بزرگ عشق این است که یاد بگیریم چگونه‌ایده‌های ناهماهنگ را از ذهن خود پاک کنیم، زیرا این به نوبه خود تجربیات و روابط ناهماهنگ را از زندگی ما خارج می‌کند. شما اگر به شیوه درستی با تفکر خود برخورد کنید، افراد اطراف شما به شرایط مناسبی وارد خواهند شد (چه در میان شما یا با ترک زندگی شما). در هر حال به هر طریقی هماهنگی برقرار خواهد شد.

می‌خواهم روش خاصی را با شما در میان بگذارم تا فکرتان را سریع و مطمئن به نظم الهی مورد نظرتان برسانید. این روش دعای می‌تواند سال‌ها به عمر شما اضافه کند، زیرا نگرانی و اصطحکاک بی مورد را از شما دور می‌کند. به عبارتی شما می‌تواند در روابط خود با دیگران معجزه کند. حتی ممکن است دشمنان را به دوستان تبدیل کند. که این کار مطمئناً به سلامت روحی و جسمی و ثروت شما بی‌اندازه می‌افزاید.

این روش چگونه کار می‌کند

شما می‌توانید این روش خاص عشق را مخفیانه با کلمات به کار ببرید. کلمات حقیقی فرشتگان در درون ما هستند. چون سخنان راستین با خیر زنده می‌شوند و نیکی تولید می‌کنند. اما یک روش قطعی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید کلمات را به کار ببرید و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورید: با فکر کردن به شخصی که نگرانش هستید و نوشته نامه برای فرشته یا خود برتر (خود معنوی) او!

با نوشتن به فرشته یک شخص، در تفکر خود یک باور هماهنگ در مورد آن شخص ایجاد می‌کنید و احساس هماهنگ خود را ناخودآگاه به آن شخص می‌تابانید. با اینکار همچنین شما خود برتر و معنوی او را شناسایی کرده و آگاهی آن شخص را زنده می‌کنید.

در نامه نوشتن به فرشته شخصی که نمی‌توانید به روش‌های معمول با او صحبت کرده یا به او کمک کنید، قدرت خاصی وجود دارد. چیزی در مورد سخنان نوشته شدهٔ حقیقتی وجود دارد که به کرسی قضاوت چنین شخصی می‌رسد، از بلوک‌های عاطفی غرور، تکبر، فریب، قفل‌های فکری گذشته و در ذات خدایش وارد می‌شود.

دکتر جوان این روش را ثابت می‌کند

من چند نفر را می‌شناسم که از این روش خاص عشق برای کمک به افراد دردسرساز و رفع ناهماهنگی استفاده کرده‌اند. اخیراً یک پزشک جوان با این روش آشنا شده است. چند ماه بود که او با پزشک دیگری هماهنگ نبود و از هر وسیله‌ای که می‌دانست برای بازگرداندن هارمونی مناسب زندگی استفاده می‌کرد، اما پزشک دیگر درخواست‌های او را برای آشتی رد کرده بود. دکتر جوان شروع به نوشتن روزانه برای فرشته آن پزشک کرد و از وی خواست که تفاهم کامل بین آنها برقرار شود. به زودی دکتر دیگر او را در خیابان ملاقات کرد، با مهربانی به او سلام کرد و او را به ناهار دعوت کرد. حالا آنها دوباره دوستان خوبی هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان