دانلود و خرید کتاب روزهای شاد گابریل برن استین ترجمه فاطمه اسدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزهای شاد اثر گابریل برن استین

کتاب روزهای شاد

معرفی کتاب روزهای شاد

کتاب روزهای شاد نوشتهٔ گابریل برن استین با ترجمهٔ فاطمه اسدپور در انتشارات امید آینده منتشر شده است.

درباره کتاب روزهای شاد

داشتن چشم‌اندازی برای زندگی بهتر، مربوط به مقدار مشخصی پول در بانک، یک شریک عاطفی یا یک اعتبار نیست. نویسنده در این کتاب دربارهٔ چشم‌اندازی صحبت می‌کند که مربوط به بیدارشدن شما و حس شما در آن لحظه است.

کتاب روزهای شاد می‌خواهد نگاه شما را به مفهوم زندگی تغییر دهد و قدم‌به‌قدم به خواننده کمک کند در مسیر خوشبختی پیش برود. کتاب روزهای شاد شما را همراهی می‌کند تا روش نگاه خود به جهان را تغییر دهید و چیزی را پیدا کنید که آرزویش را دارید.

خواندن کتاب روزهای شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال شادی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روزهای شاد

«زمانی بی‌وقفه در روز را برای نوشتن آزاد پیدا کنید. در بالای صفحه، از خود بپرسید، «چه احساسی می‌خواهم داشته باشم، و این احساس چه شکلی‌ست؟» بعد فقط بنویسید، بگذارید هر آنچه به ذهنتان می‌رسد از درونتان عبور کند. برای دریافت این نقطه‌ی نگرش آماده باشید. باز هم، هدف ما یک احساس است، نه نتیج‌های مانند یک شغل، اعتبار یا عنوان. سعی کنید وابستگی دیدتان را به کسی یا چیزی ندهید. به‌عنوان مثال، ممکن است نسبت به اینکه دیدگاهی از یک شراکت عمیق عاشقانه داشته باشید، وسوسه شوید و فکر کنید که این باعث می‌شود احساس کامل بودن کنید. درحالیکه هیچ ایرادی ندارد که عاشقانه بخواهیم، این آزادی در عشق تا زمانی که احساس آزادی را به‌تنهایی درنظر نگیرید، به دست نمی‌آید. ممکن است به‌وسیله‌ی آن عشق احساس امنیت، ارتباط یا آرامش داشته باشید. اما ایمنی، اتصال و سهولت باید ابتدا از شما ناشی شود. متعهد شدن به احساسی که می‌خواهید داشته باشید، و پذیرفتن اینکه این احساس نمی‌تواند از یک نیروی بیرونی باشد، راز تجلی تغییرات بزرگیست که برای ایجاد آن در اینجا هستید. به خود این اجازه را بدهید که به دیدگاه جدیدی دربارهی احساسی که می‌توانید داشته باشید باور داشته باشید، حتی اگر نتوانید ببینید که چگونه به آنجا خواهید رسید»

نظرات کاربران

Nafaspodcast
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

کتابهای گابریل همه سراسر آرامش و حس خوبه و وقتی میخونیم ایمانمون به روزهای خوب و خدای بزرگ بیشتر و بالاتر میره همیشه توی کتابهاشون پر از تمرینهای فوق العادس، اسم این نویسنده رو سرچ کنین و بقیه کتابهای فوق

- بیشتر
کاربر ۴۶۹۳۳۴۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

کتاب مفیدی برای تمام کسانی که به دنبال یه زندگی بهتر هستند می‌باشد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان