دانلود و خرید کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران محمد غفاری فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران اثر محمد غفاری فرد

کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران

معرفی کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران

کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران نوشتهٔ محمد غفاری فرد و حسین رضایی و داود یوسفزی و عادله رحمتی است. دانشگاه بین المللی اهل بیت این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران

کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران به موضوعات خرد و کلان اقتصاد ایران می‌پردازد. مسائأ اقتصاد در سطح کلان و در جهان حقیقی به پدیده‌ای بسیار پیچیده و پویا و با عدم قطعیت‌های فراوان تبدیل شده است. بدین ترتیب ابزارها و یا روش‌های سنتی نتوانسته این نوع مشکلات را به صورت درست مورد تحلیل قرار دهد و باعث شده که توانایی تحلیل مسائل اقتصادی را از دست بدهد. در این کتاب سیاست‌های اقتصاد کلان در حوزهٔ پویاشناسی بررس شده و با نگرش جدیدی در این حوزه به مسائل اقتصاد کلان می‌پردازد. 

درباره انتشارات دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام

دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام در راستای رسالت خود و به‌منظور کمک به ارتقای علمی و تأمين نيازهای علمی، پژوهشی و تخصصیِ دانشجویان و پژوهشگران مسلمان و توانمندسازی آن‌ها، همچنین كمک به شناخت فرهنگ و تمدن اسلامی در سال ۱۳۸۳ و در مقطع تحصیلات تکمیلی، در قالب یک مرکز دانشگاهی محدود تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به دانشگاهی جامع تبدیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این دانشگاه، در رشته‌های مختلف دانشگاهی میزبان دانشجویان بسیاری از ملیت‌های مختلف بوده است؛ همچنین مفتخر است عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها (وابسته به سازمان یونسکو) باشد و در کنار آموزش، هر ساله میزبان اساتید و پژوهشگران مطالعات شرق‌شناسی برای فرصت‌های مطالعاتی از سراسر جهان است. کتاب حاضر را انتشارات این دانشگاه منتشر کرده است.

خواندن کتاب تحلیل سیاست های پولی و مالی در اقتصاد ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان