دانلود و خرید کتاب ایمنی سایبری برای همه جاگو تینز ترجمه نیکی حاتمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایمنی سایبری برای همه اثر جاگو تینز

کتاب ایمنی سایبری برای همه

نویسنده:جاگو تینز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ایمنی سایبری برای همه

کتاب الکترونیکی ایمنی سایبری برای همه نوشتۀ جاگو تینز و ترجمۀ نیکی حاتمی است و انتشارات دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) آن را منتشر کرده است. کتاب ایمنی سایبری برای همه، به بررسی مشکلاتی که ممکن است در فضای مجازی برای کودکان

پیش بیاید پرداخته و راهکارهایی برای جلوگیری از آن‌ها بیان کرده است.

درباره کتاب ایمنی سایبری برای همه

زندگی آنلاین کودکان با زندگی بزرگ‌سالان متفاوت است، زیرا ایمنی آن‌ها در اینترنت به یک نگرانی مداوم تبدیل شده است. کتاب ایمنی سایبری برای همه، منبع  مناسبی برای رسیدگی به این موضوع است. این کتاب انواع مشکلاتی را که کودکان در زمان آنلاین بودن با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، بیان کرده و روش‌های ساده و درعین‌حال مؤثری برای مقابله با چنین شرایطی پیشنهاد می‌کند. نویسندۀ کتاب آن را بر اساس تعاملات بزرگ‌سال با دانش‌آموزان نوشته است و بیشتر مثال‌های ذکرشده در آن برگرفته از حوادث واقعی هستند. 

خواندن کتاب ایمنی سایبری برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب راهنمای خوبی برای آشنایی والدین و مربیان با خطرهای احتمالی برای کودکان در فضای مجازی است.

بخشی از کتاب ایمنی سایبری برای همه

«حتی باوجود تعداد زیاد کاربران در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که این فضا آرام و فاقد هیاهو است. این امر باعث شده است فرد باور کند که اشخاص در فضای مجازی تنها هستند. این طرز فکر دست نیست. درواقع، فرد باید به طور کدام به خود یادآوری کند که فضای مجازی یک فضای عمومی است که افراد زیادی دائماً در حال خواندن و تماشای آن چیزی هستند که دیگران ارسال می‌کنند.

معنای لغوی ایمنی ایمن بودن و محافظت در برابر خطر و آسیب است. با گسترش این تعریف در دنیای مجازی، فرد به ایمنی یا محافظت در برابر خطرهای مجازی نیاز دارد. خطرهای فضای مجازی ممکن است شامل سرقت هویتی، آزارواذیت، بدافزارها و حملات رمزیابی، دسترسی به محتوای نامناسب و ناپسند، کودک‌آزاری، خطرهای تروریستی و غیره باشد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان