دانلود و خرید کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول) اندرو مسکالل ترجمه عباس علی ابونوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول)

کتاب الکترونیکی نظریه اقتصاد خرد (جلد اول) نوشتۀ اندرو مسکالل و مایکل دی. وینستون و جری آر. گرین و ترجمۀ عباس علی ابونوری و شیرین غفوری است و انتشارات دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) آن را منتشر کرده است. کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول)، یکی از منابع درسی دانشجویان اقتصاد در دنیاست.

درباره کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول)

کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول)، یکی از منابع درسی موجود در بسیاری از دانشکده‌های اقتصاد دانشگاه‌های معتبر دنیاست که به‌عنوان کتاب‌درسی مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی‌ارشد و دکترا تدریس می‌شود. نویسندگان این کتاب با به‌کارگیری ابزار مناسب تجزیه‌وتحلیل ریاضی در تحلیل قوانین علم اقتصاد امکان گسترده‌تری را در درک مکانیسم بازار و یا مکانیسم قیمت‌گذاری ایجاد کرده‌اند. از نظر نویسندگان این کتاب لازم است که ابتدا کاربران از درک کافی و لازم از اقتصاد ریاضی برخوردار باشند تا کاربرد این کتاب برای آن‌ها آسان‌تر گردد.

مباحث کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول) شامل بخش‌های زیر است:

تصمیم‌گیری فردی

ترجیحات و انتخاب

انتخاب مصرف‌کننده

نظریه تقاضای کلاسیک

تقاضای کل

تولید

انتخاب در شرایط عدم قطعیت

خواندن کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشتۀ اقتصاد و علاقه‌مندان به این مبحث مناسب است.

بخشی از کتاب نظریه اقتصاد خرد (جلد اول)

«مسئله بالقوه دیگر پدیدار می‌گردد که شیوه ارائه گزینه‌ها در انتخاب مؤثر باشد. این مسئله به نام مسئله قالب‌بندی شناخته می‌شود. مثال زیر از کانمان و تیورسکی را در نظر بگیرید:

فرض کنید بخواهید بلندگویی را به قیمت ۱۲۵ دلار و ماشین حسابی را به قیمت ۱۵ دلار خریداری نمایید. فروشنده می‌گوید که این ماشین حساب در سایر شعبه‌های فروشگاه که در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای شما قرار دارد،۵ دلار ارزان‌تر به فروش می‌رسد. قیمت بلندگو در آن شعبه یکسان است. آیا برای خرید به آن شعبه دیگر می‌روید؟

مشخص شده است که تعداد افرادی که به این سؤال پاسخ مثبت داده و برای ۵ دلار تخفیف به فروشگاه دیگر می‌روند بسیار بیشتر از تعداد افرادی است که می‌گویند در صورتی به فروشگاه دیگر خواهند رفت که تخفیف ۵ دلار برای بلندگو در نظر گرفته شده باشد. با اینکه تخفیف نهایی، با در نظر گرفتن نامطلوب بودن پیمودن مسافت، در هر دو حالت یکسان است اما نسبت تعداد افراد پاسخگو به این سؤال به همین صورت خواهد بود...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان