دانلود کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات اثر اریک رابرتسن

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات

معرفی کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات

چاپ دوم کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات نوشتهٔ اریک رابرتسن و ترجمهٔ لیدا پورغفاری و سعید مهرجو است. نشر پرتا قلم این کتاب صوتی را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای افرادی نوشته شده که می‌خواهند بر افکار و احساسات خود کنترل داشته باشند.

درباره کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات

چگونه از افراط‌اندیشی دوری کنیم و احساساتمان را مدیریت کنیم؟ کتاب صوتی کنترل ذهن و تسلط بر احساسات کوشیده به این پرسش پاسخ دهد. اریک رابرتسن (Eric Robertson) در دو بخش به مخاطبان خود نشان داده است که اندیشیدن افراطی تا چه اندازه مخرب است. او در بخش دوم بر درک احساسات و چگونگی تسلط بر آن‌ها متمرکز شده است. این نویسنده در کتاب صوتی حاضر توضیح داده است که افراد عمدتاً برای کشف ریشهٔ مشکلات خود دنبال عوامل بیرونی می‌گردند؛ این در حالی است که بیشتر اوقات، جواب در درون فرد نهفته است و باید با بررسی افکار و احساسات به پاسخ درست دست پیدا کرد. او در ادامه تأکید کرده که عدم‌توانایی کنترل احساسات و افکار، ضررهای بی‌شماری به‌همراه دارد و فرد را روزبه‌روز از مسیر سعادت دورتر می‌کند. گفته شده است که این کتاب نقشهٔ راه کسانی است که خواهان اصلاح عادات مخرب روزمره هستند و قصد دارند با آگاهی به‌سمت کنترل شرایط فکری و حسی زندگی قدم بردارند. این اثر صوتی، مفاهیم را گام‌به‌گام پیش می‌برد تا مخاطب بتواند ارتباطش با مباحث را حفظ کند و شاهد نتایج آن باشد. این کتاب اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد.

شنیدن کتاب کنترل ذهن و تسلط بر احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کنترل ذهن و تسلط بر احساسات

«در طول یک برخورد ناراحت‌کننده، هیپوکامپ فعال می‌شود و عمدتاً مسئول عملکردها و پردازش حافظه است. آنچه که عملکرد هیپوکامپ در ابتدا نشان می‌دهد این است که تجربیات و خاطرات گذشته مرتبط با تجربیات کنونی می‌توانند احساسات ناراحت‌کننده را افزایش دهند یا منجر به علائم اضطراب شوند. همان‌طور که گفته شد، هیپوکامپ نقش مهمی در سیستم لیمبیک ایفا می‌کند که مسئول تنظیم احساسات، حافظه و نحوه عملکرد شهود شما است. هیپوکامپ نه‌تنها خاطرات جدید را سازماندهی و تفسیر می‌کند، بلکه تجربیات و احساسات شما را نیز به این خاطرات متصل می‌کند.

به‌عنوان مثال، فرض کنید به تازگی در شغل خود ارتقا یافته‌اید، هیپوکامپ اطلاعات از‌دست‌رفته (اطراف، مناظر، صداها و بوها) را ذخیره می‌کند و سپس اگر چیز خوب دیگری را تجربه کنید، مانند افزایش حقوق دو هفته بعد، ممکن است به شما یادآوری شود. آیا می‌توانید زمانی را به یاد بیاورید که یک علامت، عبارت یا بو باعث ایجاد خاطره گذشته شده است؟ این کاری است که هیپوکامپ انجام می‌دهد. دانشمندان مغز دریافته‌اند که قسمت عقبی هیپوکامپ انواع مختلفی از حافظه را اجرا می‌کند. قسمت عقبی هیپوکامپ حافظه‌های فضایی را پردازش می‌کند. پردازش حافظه فضایی زمانی است که شخصی مسیر رسیدن به مکان‌های مختلف در یک شهر بزرگ یا چیزهای پیچیده را به خاطر بسپارد و آن را به حافظه تصویری تبدیل کند. اعتقاد بر این است که هیپوکامپ خاطرات کوتاه‌مدت را ثبت و به طور موقت ذخیره می‌کند و سپس آنها را به مرکز حافظه بلند‌مدت مغز می‌فرستد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان