دانلود و خرید کتاب یاغی شن ها (جلد اول) آلوین همیلتون ترجمه فائزه محمدلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یاغی شن ها (جلد اول) اثر آلوین همیلتون

کتاب یاغی شن ها (جلد اول)

معرفی کتاب یاغی شن ها (جلد اول)

کتاب الکترونیکی یاغی شن ها (جلد اول) نوشتۀ آلوین همیلتون و ترجمۀ فائزه محمدلو است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. کتاب یاغی شن ها (جلد اول) داستانی تخیلی است که در سرزمینی در دل صحرا می‌گذرد.

درباره کتاب یاغی شن ها (جلد اول)

کتاب یاغی شن ها (جلد اول) داستان دختری به نام آمانی است. آمانی ۱۶ساله به دنبال فرار از شهری خفقان‌آور به نام داست واک است. داست‌ واک شهری غرق در گناه‌های نابخشودنی است که در آن‌سوی بیابان و در مسیری یک‌طرفه قرار دارد. آنجا شهری نیست که مناسب فقرا و یتیمان و زنان باشد و متأسفانه آمانی دختری فقیر و یتیم است. او تیرانداز ماهری است. زمانی که به دنبال راه فرار است با پسری خارجی و مرموز در یک مسابقهٔ تیراندازی آشنا می‌شود. شاید این پسر فرشتۀ نجاتش باشد. زمانی به خودش می‌آید و می‌بیند که همراه با این پسر که تحت تعقیب مأموران میراجی است با اسبی افسانه‌ای به دل بیابان زده است. بیابانی که از رازهای زیادی پرده برمی‌دارد و آمانی را با ماهیت واقعی‌اش آشنا می‌کند. شاید این میان عشقی ناخوانده هم از راه برسد...

درباره الوبن همیلتون

الوین همیلتون نویسنده کانادایی است. همیلتون در تورنتو به دنیا آمد‌ و قبل از اینکه والدینش تصمیم به سکونت در فرانسه بگیرند در اروپا و کانادا زندگی کرده بودند. وی قبل از عزیمت به انگلستان برای تحصیل در تاریخ هنر در کالج کینگ در دانشگاه کمبریج، در یک شهر کوچک فرانسه بزرگ شد. وی بعداً پس از فارغ‌التحصیلی، برای کار به فرانسه بازگشت و در حال حاضر در لندن‌ زندگی می‌کند.

خواندن کتاب یاغی شن ها (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانان علاقه‎‌مند به رمان‌های تخیلی و هیجان‌انگیز مناسب است.

بخشی از کتاب یاغی شن ها (جلد اول)

هیجان کل وجودم را فرا گرفت. تا قبل از این، بیشتر داستان‌هایی که می‌دانستم مربوط به افرادی می‌شد که خیلی وقت پیش مرده بودند. یک سری داستان کهنه و قدیمی مربوط به سال‌هایی می‌شد که هنوز به دنیا نیامده بودیم، ولی داستان شاهزادۀ یاغی به روز و داغ بود و از همه مهم‌تر این‌که در زمان حال همچنان ادامه داشت و به نتیجه نرسیده بود، حتی اگر همین روزها کشته می‌شد.

خیلی زود دعوا و جروبحث دم در خوابید، بعد ناگهبان نره‌غول جلوی در را دیدم که از یقۀ یک بچه چسبیده بود و او را کشان‌کشان دنبال خودش وارد انبار کرد. 


نظرات کاربران

کاربر 6075971
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

من نسخه چاپیش رو دارم و فعلا تا نصفه خوندمش. خیلی عالی و در عین حال میتونی حس شخصیت هارو تجربه کنی و در کل جز فوق‌العاده ترین کتاب ها هست که آدم رو وسوسه میکنه به صفحات بعدیش بری. در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
تومان