دانلود و خرید کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان رحیم دلائی میلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان اثر رحیم دلائی میلان

کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان

کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان نوشتهٔ رحیم دلایی میلان است. انتشارات خط آخر این کتاب را در سال ۱۴۰۱ روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان

گفته شده است که مشاور مدرسه با آگاهی از ارتباط میان مشکلات تحصیلی و زمینه‌های روانی و اجتماعی دانش‌آموزان و با استفاده از متون و روش‌های راهنمایی و مشاوره از طریق شیوه‌های مختلف فردی، گروهی و خانوادگی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با بررسی‌های همه‌جانبهٔ مشکلات، بتوانند راه‌حل مناسب را انتخاب و برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند. کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان درمورد موفقیت تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و مشاورهٔ آموزشی است. این کتاب سه فصل دارد؛ «پیشرفت تحصیلی»، «مشاوره و راهنمایی» و «نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی». رحیم دلایی میلان در این اثر به موضوعاتی مانند انگیزش و رغبت و رابطهٔ اندازهٔ آن با پیشرفت تحصیلی، راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی، فایده و اهمیت مشاوره و راهنمایی، سابقهٔ راهنمایی و مشاوره در جهان، مراحل هدایت تحصیلی در نظام جدید آموزش متوسطه، وظایف کادر آموزشی و اداری مدرسه در قبال مشاوره و راهنمایی و... پرداخته است.

خواندن کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ آموزش‌وپرورش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموزان

«پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یکی از شاخص‌های مهم در ارزشیابی آموزش و پرورش است و تمام کوششها در این نظام در واقع تلاش برا یجامعه عمل پوشاندن بدینامر تلقی می‌شود. به طور اعم کل جامعه و به طور اخص نظام آموزش و پرورش نسبت به سرنوشت کودکان، رشد و تکامل موفقیت آمیز آنان جایگاه آنها در جامعه علاقه‌مند و نگران است و انتظار دارد دانش آموزان در جوانب گوناگون، اعم از ابعاد شناختی و کسب مهارت و تواناییها و نیز در ابعاد عاطفی و شخصیتی، آنچنان که باید پیشرفت و تعالی یابند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان