دانلود و خرید کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟ مریم زندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟ اثر مریم زندی

کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟

نویسنده:مریم زندی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟

کتاب چرا بی خداحافظی رفته‌ای؟ نوشتۀ مریم زندی در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب شامل چندین قطعه شعر مناسب برای نوجوانان است.

درباره کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟

کتاب چرا بی خداحافظی رفته‌ای؟ شامل ۱۶ قطعه شعر در موضوع‌های عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی است. این اشعار در قالب شعر نو سروده شده‌اند و شاعر در آن به حالت‌های روحی، عواطف و احساسات نوجوانان توجه ویژه‌ای کرده است.

عنوان قطعه‌های کتاب چرا بی خداحافظی رفته‌ای؟ عبارت است از: دلهره، قلب کوچک، خاطرات، سفید، همین‌ها…، کجاست؟، پُست، داد، فرصت دوباره، کار ساده، تقدیر، بی‌خداحافظی، سکوت، سه‌شنبه‌ها، یعنی که… و بی‌خیال. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است جهان پیرامون نوجوانان و دغدغه‌هایی را که با آن‌ها مواجه هستند در قالب شعر بیان کند. این کتاب مناسب برای نوجوانان بالای ۱۵ سال است و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند قوۀ تخیل خود را برای سرودن شعرهای نو تقویت کنند؛ زیر شاعر هم از پدیده‌های بصری در طبیعت و هم از مضامین انتزاعی همچون دلتنگی، اندوه، سکوت و ... برای سروده‌های خود بهره گرفته است.

خواندن کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان علاقه‌مند به شعر نو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا بی خداحافظی رفته ای؟

ساز، نه/ نغمه و آواز، نه/ غصّه را/ هیچ‌چیز/ کم نکرد/ هیچ‌کس/ حرف دلم را نگفت/ دلهره‌ام را ندید/ غصّه‌ام/ بغش شد و توی گلویم چکید/ ناگهان/ گریه به دادم رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان