دانلود و خرید کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست مگان داوین ترجمه مجید ملاپور اطاقوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست اثر مگان داوین

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

معرفی کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» نوشتۀ مگان داوین و ترجمۀ مجید ملاپور اطاقوری است و انتشارات الهام نور آن را منتشر کرده است. این کتاب معروف و پرطرف‌دار، چشم‌اندازی جدید در مورد اندوه به خوانندگان ارائه می‌دهد.

درباره کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

فقدان و اندوه، یک تجربۀ جهانی است و هیچ‌کسی در این دنیا نمی‌تواند از مواجهه با مصیبت و اندوه فرار کند. دیریازود همه تجربه‌اش می‌کنند؛ اما در جهانی که اندوه و زاری برای فقدان و ازدست‌دادن یک بیماری محسوب می‌شود، کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست چشم‌اندازی متفاوت و جدید به خوانندگان ارائه می‌دهد.

نظریه‌های مگان داوین دربارۀ اندوه، آسیب‌پذیری و سواد احساسی، ناشی از تجربیات شخصی‌ خود او و همچنین داستان‌ها و تجربیات هزاران نفر است که مگان داوین با آن‌ها گفت‌وگو کرده است، کسانی که تمام تلاش خود را برای رهایی از اندوه کرده بودند. او بعد از بررسی افراد مصیبت‌دیده، اطرافیان، دوستان و خانواده‌های آنها که همواره سعی می‌کنند کنار این افراد باشند و از آن‌ها حمایت کنند، مشکل اصلی را پیدا می‌کند. مشکل اصلی این است که فرهنگ و آموزش، مهارت لازم برای مواجهه با موقعیت‌های این‌چنینی را به افراد نیاموخته است. کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست، آموزش بهتر دوست‌داشتن است، دوست‌داشتن خود در زمان اندوه و دوست‌داشتن دیگران وقتی اندوه، زندگی‌شان غیرقابل‌تحمل کرده است.

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست چشم‌اندازی جدید در مورد اندوه ارائه می‌دهد و به خوانندگان کمک می‌کند تا در مورد رابطۀ خود با اندوه و مصیبت، بازنگری کنند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا به اندوه خود مثل یک واکنش طبیعی نسبت به مرگ و ازدست‌دادن عزیزانش بنگرند؛ نه یک موقعیت نابهنجار که باید آن را تغییر دهند. کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست با تغییر نگرش نسبت به اندوه، از یک مشکلِ نیازمند راه‌حل، به تجربه‌ای که نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد، به خواننده نشان می‌دهد چطور در زمان مصیبت و اندوه با مهارت‌های لازم به زندگی ادامه دهد.

 خواندن کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را دوستداران کتاب‌های خودیاری و تمام کسانی که به اندوهی دچار شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

«وقتی یک مرگ غیرمنتظره یا یک اتفاق دگرگون‌کننده در زندگی شما رخ می‌دهد، همه چیز تغییر می‌کند. حتی اگر منتظر آن بوده باشید، باز هم فقدان یا مرگ برای همه شوکه‌کننده است. حال همه چیز متفاوت شده است. زندگی که منتظر آن بوده‌اید ناپدید شده، دود شده و به هوا رفته است. دنیا از هم شکافته و همه چیز معنای خود را ازدست‌داده است. شما یک زندگی عادی داشتید، ولی ناگهان همه چیز غیرعادی می‌شود. آدم‌های باهوش اطرافتان سعی می‌کنند با شعار و نصیحت، حال شما را خوب کنند و از درد و رنجتان بکاهند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان