دانلود و خرید کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی گری فاستر ترجمه امیر دانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی اثر گری فاستر

کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

نویسنده:گری فاستر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی نوشتهٔ گری فاستر و ترجمهٔ امیر دانا است. انتشارات اندیشه آگاه این کتاب را منتشر و روانه بازار کرده است.

درباره کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی راجع به کاهش وزن و سلامتی است، اما ربطی به چیزی که باید بخوریم، ندارد. کتاب دربارهٔ رژیم غذایی نیست. هیچ برنامهٔ غذایی در آن ارائه نشده است، هیچ نمونه‌ای از وعده‌های غذایی که باید طی یک هفته مصرف شوند در آن وجود ندارد و هیچ توصیه یا محدودیت غذایی برایتان ارائه نشده است. در این کتاب، هیچ ادعایی در مورد اینکه کدام غذا باعث چاقی یا کاهش وزن می‌شود، نشده است. مؤلفه مهمی که در این کتاب مطرح است این است: چگونه فکر می‌کنید.

نحوهٔ تفکر شما می‌‌تواند به دو بخش مجزا تقسیم شود: 

  • نحوه فکر کردنتان راجع به خودتان
  • نحوه فکر کردنتان راجع به سفری که در پیش گرفته‌اید.

ایده‌آل‌ترین حالت فکر کردن در مورد خودتان، این است که خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید. در این کتاب بر روی این مؤلفه تمرکز شده است. 

درباره گری فاستر

دکتر گری فاستر، مدیر ارشد علمی وِیت واچرز یا همان وِیت واچرز اینترنشنال سابق و بنیانگذار و مدیر سابق مرکز تحقیقات و آموزش چاقی در دانشگاه تِمپل است و به‌عنوان مدیر خدمات بالینی «برنامه وزن و اختلالات خوردن» در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا خدمت کرده است. وی تاکنون مقالات علمی متعددی در زمینه روان‌شناسی، علل و درمان چاقی به رشته تحریر درآورده و با هزاران نفر به‌صورت گروهی و انفرادی کار کرده است. او درحال‌حاضر، ساکن فیلادلفیای آمریکا است.

خواندن کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روانشناسی و موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

«بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته روا‌ن‌شناسی، قصد داشتم مستقیماً با ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی، به یک روان‌شناس حرفه‌ای تبدیل شوم، اما کاملاً از انتخابم مطمئن نبودم. مشاورم به من پیشنهاد کرد که پیش از هر کاری، از طریق تحقیق و بررسی با کمک سایر روان‌شناسان، در مورد این رشته چیزهای بیشتری بیاموزم. در دانشگاه پنسیلوانیا در ایالت فیلادلفیا که حدود چهل‌و‌پنج دقیقه از خانه‌ام فاصله داشت، به‌دنبال کار گشتم و در این بین، دو موقعیت شغلی بیش از همه، توجه مرا به خودش جلب کرد. اولین مورد این بود که به محققی در زمینه پویایی خانواده کمک کنم تا به درک بهتری از این مسئله برسد که تعاملات خانوادگی چگونه می‌توانند بر بیماری‌هایی مانند آسم، دیابت و امثال آن تأثیر بگذارند. من از شش‌سالگی به دیابت نوع 1 مبتلا هستم، به همین خاطر این ایده به نظرم جالب بود؛ اما تماشا و کدگذاری نوارهای ویدئوییِ جلسات خانواده‌درمانی به مدت هشت ساعت در روز بخشی از این کار بود که با روحیه‌ام سازگاری نداشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۴۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۰۰
تومان