دانلود کتاب صوتی پرواز تا به خود با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرواز تا به خود اثر اکرم ستوده حق

دانلود و خرید کتاب صوتی پرواز تا به خود

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پرواز تا به خود

کتاب صوتی پرواز تا به خود نوشتهٔ اکرم ستوده حق است. راضیه هاشمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پرواز تا به خود

کتاب صوتی پرواز تا به خود اصولی را به‌عنوان راهنمای زندگی، به‌صورت روان و قابل‌درک برای تمام سن‌ها و به‌طور خلاصه و مفید در بر گرفته است؛ اصولی که در بسیاری از مواقع در لابه‌لای زندگی ذهنی کم‌رنگ و یا گم شده‌اند، ساده هستند و نتیجه‌های خاصی با خود به همراه دارند. زندگی در دنیای شلوغ و پرسروصدای امروزی، مجال چندانی برای سیروسلوک معنوی برایمان نگذاشته است. با وجود دغدغه‌های متنوع اقتصادی، اجتماعی و... که در زندگی روزانه‌مان خودنمایی می‌کند، دیگر کسی به روح و نیازهای روحانی‌اش توجهی ندارد. گویا تمایلات روح و روانمان در میان انبوهی از نیازهای رنگارنگ مادی گم شده است. اکرم ستوده حق با قلم گیرا و کلام آرامش‌بخش خود، از ما می‌خواهد تا با کمک رهنمودهای کتاب صوتی پرواز تا به خود، ارزش‌های حقیقی خودمان را بشناسیم و به‌جای اسارت در چنگال مادیات فریبنده، طعم زندگی معنوی را بچشیم. این نویسنده به ما نشان داده است که چطور به ابعاد شهودی وجودمان توجه کنیم و صدای الهامات قلبیمان را بشنویم؛ همچنین ما را راهنمایی می‌کند تا عظمت خود را دریابیم و دیگر از مشکلات بی‌اهمیت این جهان برای خودمان، ترس‌ها و نگرانی‌های هولناک نسازیم. این اثر صوتی به ما یادآوری می‌کند که اگر به سرمنشأ هستی خود نظری بیفکنیم، می‌بینیم نه‌تنها دلیلی برای ترس وجود ندارد، این سراسر هستی است که باید در برابر وجود الهی ما زانو بزند.

شنیدن کتاب صوتی پرواز تا به خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پرواز تا به خود

«می‌خواهم مختصری هم درمورد بعضی از حس‌ها و الهاماتی که ممکن است در مسیر زندگی آن‌ها را دریافت کنیم حرف بزنیم. گاهی از اوقات هست که ما قلباً یک پیامی و یا حسی رو به صورت روشن دریافت می‌کنیم برای انجام دادن کاری. که این حس و دریافت کلاً متفاوت با فکرها و حس‌های دیگر است. ممکن است حاوی پیامی باشد با دعوت به پا گذاشتن در مسیری. این‌ها را با نام شهود قلبی می‌شناسیم یا همان الهامات.

در این مرحله، باید بگویم که دریافت الهامات برای هر انسانی امکان‌پذیر است. این‌گونه نیست که خداوند برای بعضی‌ها این الهامات را در نظر بگیرد و برای بعضی دیگر نه؛ زیرا ما هر لحظه از جانب خداوند، هدایت می‌شویم. علت اینکه سخت این شهود قلبی را دریافت می‌کنیم این است که ما خودمان آن‌قدر در داخل سرمان سروصدا داریم که متوجه صدای نرم و لطیف الهامات نمی‌شویم. برای دریافت بهتر شهود قلبی، بودن در لحظه‌ی حال همیشه بهترین گزینه است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان