دانلود و خرید کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق جان گری ترجمه مهدیه مقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق اثر جان گری

کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق

معرفی کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق

کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق نوشتۀ جان گری با ترجمۀ مهدیه مقاری در انتشارات کتاب درمانی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق

کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق پاسخی است برای پرسش‌هایی که والدین نتوانستند به آن‌ها پاسخ دهند. این کتاب راه جدیدی را به خواننده نشان می‌دهد و اطلاعات ضروری را برای ایجاد و حفظ عشق و ارضای متقابل در روابط زناشویی در اختیار می‌گذارد. جان گری، نویسندۀ کتاب معروف مردان مریخی و زنان ونوسی، این بار در کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق، مهارت‌های جدید را در رابطه میان زوج‌ها و ایجاد محیطی امن در زناشویی تک‌همسری ارائه کرده است.

او می‌گوید در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که الگوی روابط سنتی پدر و مادربزرگ‌هایمان دیگر پاسخ نمی‌دهد. اگر آن زمان مرد می‌بایست مخارج خانه را تأمین می‌کرد و زن خانه‌داری و مراقبت از بچه‌ها، امروز دیگر این الگو طرف‌دار ندارد و زن و مرد به‌دنبال تجربۀ احساس ابدی عشق هستند. 

اگر خوانندۀ این کتاب مجرد است، راهنمای کامل زناشویی موفق به او نوید تجربۀ رابطۀ بهتر خواهد داد. فرصتی که در آن اشتباهات دیگران را ببیند و با آگاهی در موقعیت‌های مشابه تصمیم‌گیری کند. همچنین اگر خوانندۀ کتاب در حال تجربۀ مشکلات در زندگی زناشویی است با خواندن این کتاب اطمینان پیدا خواهید کرد که تنها نیست و فقط مهارت‌های لازم را نیاموخته‌ است.

 کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق در ۱۳ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها و کلیاتی از مباحث هرکدام به شرح زیر است:

 فصل اول: آنچه مادرتان نمی‌توانست بگوید و پدرتان نمی‌دانست. در این فصل شرحی مختصر از مهارت‌های پیشرفتۀ برقراری ارتباط داده است. 

فصل دوم: آنچه زنان بیشتر از مردان بدان نیاز دارند و مردان واقعاً می‌خواهند. در این فصل پرسش‌هایی مطرح و بررسی شده‌اند؛ از جمله: چرا زنان امروز شاد نیستند؟، چرا مردان ناراضی‌اند؟، چرا حرف زدن برای زن‌ها مهم است؟ چگونه مردان را به گوش دادن ترغیب کنیم.

 فصل سوم: شرح جدید وظیفه در روابط زناشویی. در این فصل این پرسش‌ها مطرح شده‌اند: چرا مردان زنان را درک نمی‌کنند؟، چرا مردان دوری می‌گزینند؟، چرا مردان تن به تأهل و تعهد نمی‌دهند؟، چه وقت مرد به خانواده‌اش بی‌اعتنایی می‌کند؟. 

فصل چهارم: تفاوت مردان و زنان. در این فصل تفاوت‌های ساختار مغز زنان و مردان و رشد شناختی آن‌ها بررسی شده است و پاسخ می‌دهد که چگونه این تفاوت‌ها بر روابط اثر می‌گذارند. 

فصل پنجم: مهارت‌های مردانه در گوش دادن بدون ناراحت شدن. در این فصل بررسی می‌شود که چرا مردان با احساسات سر جنگ دارند؟ و چگونه می‌توان زنی سرد را بر سر شوق آورد؟. 

فصل ششم: مهارت‌های زنانه در صحبت کردن به گونه‌ای که مرد را به گوش دادن ترغیب کند. در این فصل نشان داده می‌شود که چگونه می‌توان مرد را ترغیب به گوش دادن کرد و در برابر مقاومتش چه باید کرد؟، وقتی نمی‌دانید چه بگویید چطور باید حرف بزنید؟، چرا مردان علاقه به رابطۀ جنسی را از دست می‌دهند؟. 

فصل هفتم: مردان مردانه و زنان زنانه صحبت می‌کنند. در این فصل بررسی می‌شود که چرا بحث و مجادله می‌کنیم؟، واکنش مردان و زنان به احساسات چگونه است؟ و چگونه بر روی هم تأثیر می‌گذارند؟. 

فصل هشتم: چرا مردان فراموش می‌کنند و زنان به خاطر می‌آورند. در این فصل بررسی می‌شود که چرا زنان نیش و کنایه می‌زنند؟ و چه زمانی مردان شروع به شکوه و شکایت می‌کنند؟. 

فصل نهم: چه اتفاقی افتاده است برای مردی که دوستش داریم؟. در این فصل بررسی می‌شود که مردان چگونه تغییر می‌کنند؟، چرا مردان درک نمی‌کنند؟ و چرا دیگر به روابط زناشویی توجه نشان نمی‌دهند؟. 

فصل دهم: زنی که عاشقش بودم کجاست. این فصل بررسی می‌شود که چگونه زنان تغییر می‌کنند؟ و چرا دیگر به روابط جنسی علاقه نشان نمی‌دهند؟. 

فصل یازدهم: هنوز مردان مریحی و زنان ونوسی هستند. این فصل دربارۀ این موضوع است که مردان و زنان چگونه حمایت موردنیازشان را به دست می‌آورند.

 فصل دوازدهم: زندگی سرشار از عشق و احتیاج. این فصل دربارۀ موضوعاتی چون خیانت مردان، مرگ زندگی مشترک، اهمیت تقویت تفاوت‌های جنسی، اهمیت تک‌همسری، برقراری تعادل میان وابستگی و خودمختاری، رموز موفقیت در رسیدن به عشق پایدار صحبت می‌کند. 

فصل سیزدهم: هماهنگ بودن برای حفظ صمیمیت پایدار نام دارد. این فصل ساختن پایه‌های زندگی مشترک را به بحث می‌گذارد.

خواندن کتاب راهنمای کامل زناشویی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به زن و شوهرهایی که در حال پایه‌گذاری زندگی مشترک هستند یا در میانۀ آن قرار دارند و گرفتار مشکلاتی هستند و نیز به دختران و پسران مجردی که قصد ایجاد رابطه و ازدواج دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

قیمت:
۱۳۳,۰۰۰
تومان