دانلود و خرید کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی) میشائیل داودراستاد ترجمه زهره رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی) اثر میشائیل داودراستاد

کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی)

معرفی کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی)

کتاب «جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی)»نوشتۀ میشائیل داودراستاد و گروه مؤلفان و ترجمۀ زهره رحیمی است و انتشارات حزب اراده ملت آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی)

جهانی‌شدن در زمینه‌های مختلف زندگی، اقتصاد، محیط‌زیست، سیاست و اوقات فراغت اثر گذاشته و به نظر می‌رسد که باید با آن کنار آمد. امروزه باتوجه‌به شرایط اقتصاد و سیاست جهانی، بازگشت به الگوی مردم‌سالاری اجتماعی به یک ضرورت تبدیل شده است. یک الگو که بتواند واقعیت‌های دنیای سرمایه محور را بپذیرد و عوارض و تبعات را به کمترین میزان برساند. کتاب جهانی‌شدن و مردم‌سالاری اجتماعی رابطۀ جهانی‌سازی با سوسیال‌دموکراسی را بررسی می‌کند و به اثراتی که جهانی‌سازی بر این الگو داشته و تغییراتی که سوسیال‌دموکراسی در خود به وجود آورده تا بتواند این پدیده را هضم و درک کند می‌پردازد.

کتاب جهانی‌شدن و مردم‌سالاری اجتماعی به خوانندگان کمک می‌کند هم در مورد پدیده‌های جهانی آگاهی پیدا کنند و هم با چالش‌هایی در مقیاس بین‌المللی و چگونگی حل‌شدنشان آشنا می‌شوند. این کتاب همچنین شامل ۵۰ شکل مرتبط با موضوعات مختلف مطرح‌شده است که به فهم عمیق‌تر مطالب کمک کرده است.

 فصل اول کتاب جهانی‌شدن و مردم‌سالاری اجتماعی مقدمه است. فصل دوم آن به چالش‌های جهانی‌شدن برای سوسیال‌دموکراسی می‌پردازد. چالش‌هایی مانند ابعاد مختلف جهانی‌شدن، استراتژی‌های تعامل و پیش‌فرض‌های متداول. فصل سوم دربارۀ پیشینه و تاریخچۀ جهان شدن است، از عصر استعمار تا بحران اقتصادی‌ که از سال ۲۰۰۷ آغاز شد. فصل چهارم به بررسی ارزش‌های سوسیال‌دموکراسی و مطالبۀ عدالت جهانی می‌پردازد و همچنین به نابرابری‌های جهانی و روش‌های ممکن برای مقابله با آن‌ها اشاراتی می‌شود. فصل پنجم سازمان‌ها و کنشگران مهم در زمینۀ جهانی‌شدن را معرفی کرده و از مواضع آن‌ها می‌گوید. فصل ششم جزئیات جنبۀ سیاسی «حقوق کارگران، خطی مشی تجاری و استانداردهای اجتماعی»، «فقر جهانی و توسعهٔ پایدار»، «تنظیم بازار مالی و امتیازات مالیاتی»، «سیاست‌های جهانی زیست‌محیطی و حفاظت اقلیمی» و «مهاجرت» را تحلیل می‌کند و در فصل هفتم راهکارهای ممکن برای توسعۀ اقتصاد جهانی مطرح می‌شود. همچنین در بخش آخر به این سؤال جواب داده خواهد شد که آیا جهانی‌شدن، دولت - ملت و دموکراسی با هم سازگار هستند؟

خواندن کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مردم‌سالاری اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جهانی شدن و مردم سالاری اجتماعی (سوسیال دموکراسی)

«با جهانی‌شدن،‌جهان به طور فزاینده‌ای در یک بازار واحد ادغام می‌شود. دولت‌های ملی حتی بزرگ‌ترین آن‌ها در معرض خطر تبدیل‌شدن به مکان‌هایی هستند که برای سرمایه‌گذاری در سرمایۀ جهانی رقابت می‌کنند؛ بنابراین دولت‌های ملی باید متحد شوند در پی تقویت نفوذ خود باشند. (برنامۀ ۲۰۰۷ هامبورگ حزب سوسیال‌دموکرات آلمان)»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان