دانلود و خرید کتاب سرپناه بارانی جوجو مویز ترجمه عاطفه کمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرپناه بارانی اثر جوجو مویز

کتاب سرپناه بارانی

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سرپناه بارانی

کتاب «سرپناه بارانی» نوشتۀ جوجو مویز و ترجمۀ عاطفه کمالی است و انتشارات ۳۶۰ درجه آن را منتشر کرده است. سرپناه بارانی رمانی زنانه و جذاب از جوجو مویز دربارۀ ۳ زن، یک مادربزرگ، یک مادر و یک نوه است که چالش‌های روابط میان آن‌ها را نشان می‌دهد. 

درباره کتاب سرپناه بارانی

داستان سرپناه بارانی در روز مراسم تاج‌گذاری ملکه الیزابت دوم آغاز می‌شود. جوی و خانواده‌اش در هنگ‌کنگ زندگی می‌کنند و قرار است آن‌ها و خیلی‌های دیگر به ویلای اسکات براگهام بروند تا در جشنی که به همین مناسبت برگزار می‌شد شرکت کنند. جوی که دوست نداشت همراه پدر و مدرش به مراسم برود به بهانه‌ای با دوستش استلا می‌پیوندد تا با او به ویلا بروند. جوی برعکس استلا اصلاً چنین مهمانی‌هایی را دوست نداشت و نمی‌توانست با کسی معاشرت کند و خوش باشد برای همین به‌محض واردشدن به مهمانی با خوردن نوشیدنی زیاد خودش را سرگرم می‌کند؛ اما حالش به هم می‌خورد و افسر جوانی به او کمک می‌کند تا حالش بهتر شود. جوی مهمانی را ترک می‌کند اما نمی‌داند که عاشق همان افسر جوان می‌شود و با او ازدواج می‌کند.

رمان سرپناه بارانی دربارۀ یک مادربزرگ به نامه جوی، دخترش کیت و نوه‌اش سابین ۱۶ساله است. جوی در سال ۱۹۵۰ با افسر جوانی ازدواج می‌کند و با او همراه می‌شود تا سفر کند و دنیا ببیند؛ اما متوجه می‌شود که ازدواج آن چیزی که تصور می‌کرد نیست. در سال ۱۹۸۰ کیت، دختر جوی در کمال تعجب از خانه فرار می‌کند و ۱۵ سال بعد کیت خودش دختری نوجوان به نام سابین دارد و تلاش می‌کند رابطۀ خوبی با فرزندش داشته باشد؛ اما سابین خانه و مادرش را ترک می‌کند تا به لندن برود و مادربزرگش را پیدا کند. در این دیدارها رازهای پنهان زندگی کشف می‌شود. 

خواندن کتاب سرپناه بارانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی، طرفداران جوجو مویز و تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: میوهٔ خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی عروس‌ها (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه‌عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوهٔ یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک‌وتنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشندهٔ ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب سرپناه بارانی

«جوی شک داشت چرا که معمولاً استلا به همه چیز دید دخترانه‌ای داشت. برعکس جوی، استلا قد مناسبی برای یک خانم داشت و همیشه لباس‌های برازنده‌ای که طراح چینی‌اش تی سیم شا، بر اساس آخرین مد پاریس برایش طراحی می‌کرد را می‌پوشید. استلا همیشه صاف و زیبا راه می‌رفت، وقتی که در جمع بود عبوس و گوشه‌گیر نمی‌شد، یا وقتی از میان صف بی‌پایان افسرهایی که برای شرکت در مراسم‌ها می‌آمدند زبانش قفل نمی‌شد و لکنت نمی‌گرفت.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۵ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۵ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان