دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی ادوارد پی. کی. تسانگ ترجمه رضا نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی اثر ادوارد پی. کی. تسانگ

کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی

مترجم:رضا نجفی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی

کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی نوشتهٔ ادوارد پی. کی. تسانگ و ترجمهٔ رضا نجفی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی

هوش مصنوعی (AI) در اطراف ما وجود دارد. از ماشین‌های بدون راننده گرفته تا رایانه‌های بازی و محافظت در برابر کلاهبرداری، هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه‌های زندگی دخیل است و تأثیر آن در آینده بیشتر خواهد شد. بسیاری از باارزش‌ترین شرکت‌های جهان، سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه هوش مصنوعی انجام می‌دهند و روزی نیست که خبری از پیشرفت‌های چشمگیر در هوش مصنوعی و روباتیک نباشد.

مجموعه هوش مصنوعی برای همه، نقش هوش مصنوعی را در زندگی معاصر، از اتومبیل و هواپیما گرفته تا پزشکی، آموزش، مُد و فراتر از آن، بررسی می‌کند. کتاب‌های زیادی توسط متخصصان در این زمینه نوشته شده و در دسترس است و مطالعه و واقعیت هوش مصنوعی را به خوانندگان بسیاری ازجمله متخصصان علاقه‌مند، دانشجویان، محققان و خوانندگان عادی ارائه می‌دهد که به برخی از آنها اشاره می‌شود.

هوش مصنوعی (AI) به‌طور فزایندهای به ابزاری حیاتی برای بشر تبدیل می‌شود و اهمیت آن در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و امور مالی گسترش می‌یابد. در دنیای پرشتاب امروزی، هوش مصنوعی در نحوه عملکرد ما، انقلابی ایجاد کرده است و به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا عملیات خود را ساده، و تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنند و بهره‌وری را افزایش دهند. تأثیر بالقوه آن بر اقتصاد بسیار زیاد است، زیرا نوآوری را تقویت می‌کند و باعث رشد مشاغل می‌شود. هوش مصنوعی با خودکارسازی کارهای روزمره، سرمایه انسانی را برای تمرکز بر تلاش‌های خلاقانه‌تر و استراتژیک‌تر آزاد می‌کند که به افزایش کارآیی و رشد اقتصادی منجر می‌شود.

علاوه بر این، در حوزه مالی، الگوریتم‌های هوش مصنوعی ارزیابی ریسک و تشخیص ناهنجاری‌ها را تا حد زیادی بهبود بخشیده و زیان‌های مالی احتمالی و فعالیت‌های متقلبانه را کاهش داده‌اند. هوش مصنوعی با توانایی تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده‌ها در عرض چند ثانیه، مؤسسات مالی را قادر می‌سازد تا تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه اتخاذ و تجربیات شخصی‌سازی شده برای مشتریان خود فراهم کنند. همان‌طور که هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می‌دهد، تأثیر مثبت آن بر اقتصاد و امور مالی غیرقابل انکار است و آن را به ابزاری ضروری برای شکل دادن به آینده تبدیل می‌کند.

کتاب پیش رو با عنوان هوش مصنوعی برای امور مالی توسط ادوارد پی کی تسانگ، در سال ۲۰۲۳ به رشته تحریر درآمده و مطالب و نکات جالبی را درخصوص کاربرد هوش مصنوعی در امور مالی مطرح می‌نماید. 

در خصوص اهمیت این کتاب فعالان مالی زیادی اظهار نظر کردند که برای نمونه یکی از آنها در زیر می‌آید:

«هوش مصنوعی برای امور مالی، یک آغازگر عالی برای کارشناسان و تازه واردهایی است که به دنبال کشف پتانسیل هوش مصنوعی هستند. این کتاب، تفکر عمیق را با دیدی گسترده از کل میدان ترکیب می‌کند. متن ایده‌آل برای الهام گرفتن و به‌کار‌بردن هوش مصنوعی. یک تشکر بزرگ از ادوارد تسانگ، پیشگام هوش مصنوعی و مالی کمّی، برای اینکه مفاهیم و استفاده از هوش مصنوعی را به‌راحتی برای دانشگاهیان و متخصصان در دسترس قرار می‌دهد.»

ریچارد اولسن، بنیانگذار و مدیر عامل لیکه و از بنیانگذاران اواندا و پیشگام در امور مالی با فرکانس بالا و فین تک

خواندن کتاب هوش مصنوعی برای امور مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به همهٔ پژوهشگران و دانشجویانی توصیه می‌شود که به امور مالی و تحولات پیچیده در این خصوص علاقه‌مند هستند.

نظریه اندازه و احتمال
رامین کاظمی
Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون
امید اکبریانی
سرگذشت زندان
نوروال موریس
این گونه تربیت کنیم
علی دهقانی
ره نامه جهادی در عرصه فرهنگی (دفتر اول)
نوید خاکباز
کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم
کاترین پاسکواس
فهرست تفصیلی رساله های دکتری زبان ادبیات فارسی دانشگاه تهران
سیدابراهیم دیباجی
TAHRAN’DA YEŞEREN KALEMLER
بهروز بیک بابایی
یک مشت کنار
فرشید شیروانی
فهرست توصیفی مجله بخارا (جلد دوم)
محمد ﺍﻓﺴﺮﻱ ﺭﺍﺩ
بررسی حدود صلاحیت دادگاه های کیفری
سیدمحسن موسوی
چگونه معلم حرفه ای باشیم؟
سیروس خدامرادی
صنعت فرهنگ و مخاطبان مشارکتی
اما کلتی
مصرف و زندگی روزمره
مارک پاترسون
پیرایش ابرو، صورت و بدن
پروانه خدارحمی
نسیم سحر
عبدالله صادق پور
عیب‌ یابی و تعمیر نمایشگرهای الکترونیکی خودرو (داشبورد)
رحمت اله حیدری
دختری به نام لاویا
گشین خالدی
با تشنگی پیر می شویم
کبری سعیدی (شهرزاد)
دانستنی های والدین
پژمان خفتان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان