دانلود و خرید کتاب چند گام تا آرامش نجمه اسدی کرم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چند گام تا آرامش اثر نجمه اسدی کرم

کتاب چند گام تا آرامش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چند گام تا آرامش

کتاب «چند گام تا آرامش» نوشتۀ نجمه اسدی کرم است و انتشارات امید کویر آن را منتشر کرده کرده است. کتاب چند گام تا آرامش به خوانندگان کمک می‌کند تا افسردگی و اضطراب خود را مدیریت کنند. 

درباره کتاب چند گام تا آرامش

احساسات ناخوشایندی مانند اضطراب و افسردگی ۲ اختلال بسیار شایع و مهم هستند که می توانند زندگی روزمرۀ افراد را تحت تأثیر قرار داده و کیفیت زندگی را کاهش دهند اما خبر خوب این است که قابل تشخیص و مدیریت هستند. اضطراب مجموعه‌ای از علائم ذهنی و رفتاری هستند که توانایی افراد را در انجام کارها و وظایف روزمره مختل می کنند. اضطراب ممکن است به جسم و روح فرد آسیب بزند و اورا به لحاظ اجتماعی منزوی کند. از سوی دیگر افسردگی حالتی عاطفی مزاجی است که انگیزه،‌احساسات مثبت و انرژی افراد را کاهش می‌دهد و موجب کاهش عملکرد فرد در کارها و کم توانی در انجام وظایف زندگی می شود.

کتاب چند گام تا آرامش به خوانندگان کمک می‌کند که این احساسات را نخست درک کرده و سپس روش‌های مدیریت آن را بیاموزند. توجه به فاکتورهای روان‌شناختی و بهداشت روانی جامعه، ارائۀ راه‌حل و راهکارهای مدیریت اضطراب و افسردگی، بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب و کمک به تشخیص این مشکلات از اهداف نجمه اسدی کرم برای نوشتن این کتاب به شمار می‌روند.

کتاب چند گام تا آرامش در ۸ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عارت است از: «فصل اول: مقدمه به اضطراب و افسردگی»، «فصل دوم: علل و عوامل مؤثر در اضطراب و افسردگی»، «فصل سوم: انواع اضطراب و افسردگی»، «فصل چهارم: علائم و نشانه‌های اضطراب و افسردگی»، «فصل پنجم: تشخیص اضطراب و افسردگی»، «فصل ششم:مدیریت اضطراب و افسردگی»، «فصل هفتم: راهکارهای مواجهه با اضطراب و افسردگی در زندگی روزمره»، «فصل هشتم: ارتباط اضطراب و افسردگی با بیماری‌های جسمی»

خواندن کتاب چند گام تا آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب چند گام تا آرامش

«شیوع اضطراب و افسردگی در جوامع مختلف جهان به دلیل عوامل متعددی رخ می‌دهد. فشارها و استرس‌های زندگی مدرن، نیاز به رقابت و انطباق با انتظارات اجتماعی، اقتصادی و نگرانی‌های مرتبط با آینده از جمله عوامل اصلی ایجاد این اختلالات هستند. همچنین تغییرات فرهنگی و اجتماعی، فناوری و رسانه‌ها و شرایط اقتصادی هر کشور نیز می‌توانند نقشی در شیوع این اختلالات ایفا کنند. اختلالات ژنتیکی نیز می‌توانند عامل شیوع اضطراب و افسردگی باشند. تحقیقات نشان داده‌اند که این اختلالات به طور معمول در خانواده‌ها به صورت ژنتیکی انتقال می‌یابند و افرادی که تاریخچۀ خانوادگی از اضطراب و افسردگی دارند، بیشتر به ابتلا به این حالات علاقه‌مند هستند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۴۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان