دانلود و خرید کتاب Holy land جواد یوسف زاده فنائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب Holy land

کتاب Holy land

انتشارات:سنجاق
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب Holy land

کتاب دوزبانهٔ Holy land نوشتهٔ جواد یوسف زاده فنایی است. نشر سنجاق این رمان ایرانی را به‌صورت الکترونیک منتشر کرده است.

درباره کتاب Holy land

کتاب دوزبانهٔ Holy land یک رمان ایرانی و معاصر را به زبان انگلیسی ارائه کرده است. این رمان «سرزمین مقدس» نام دارد. نویسنده، این اثر را در ده بخش نوشته است. عنوان برخی از این بخش‌ها عبارت است از «مزرعهٔ حیوانات»، «راز شمارهٔ ۱۰»، «چرخش امپراطوری»، «سقوط امپراتوری» و «معجزهٔ مقاومت و پایداری». گفته شده است که اگر دوست دارید ادامهٔ کتاب «مزرعهٔ حیوانات» را بخوانید، حتماً کتاب «راز شمارهٔ ۱۰» را مطالعه کنید.

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب Holy land را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان به زبان انگلیسی پیشنهاد می‌کنیم.

علیرضا
۱۴۰۳/۰۷/۱۴

این کتاب ترجمه انگلیسی کتاب راز شماره 10 هست که جلد دوم مزرعه حیوانات جرج اورول به شمار میاد، حاوی اطلاعات ارزشمند تاریخی در قالب داستان برای جوانان و نوجوانان. برای تمرین زبان انگلیسی هم مورد مناسبی هست، چون به

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان