دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی در دزفول غلامرضا درکتانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انقلاب اسلامی در دزفول

کتاب انقلاب اسلامی در دزفول نوشتهٔ غلامرضا درکتانیان است و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب انقلاب اسلامی در دزفول

 برای بیداری نسل‌های آینده و جلوگیری از غلط‌نویسی مغرضان، نویسندگان متعهد با دقت تمام به بررسی دقیق تاریخ ‌این نهضت اسلامی ‌می‌پردازند و قیام‌ها و تظاهرات مسلمین ‌ایران را در شهـرستان‌های مختلف با تاریخ و انگیـزه‌ی آن ثبت می‌کنند تا مطالـب اسلامی ‌و نهضـت روحانیت سرمشق جوامع و نسل‌های آینده شود. روشن‌شدن مبارزات اصیل اسلامی ‌در ‌ایران از ابتدای انعقاد نطفه‌اش تاکنون و رویدادهایی که در آینده اتفاق می‌افتد از مسائل مهمی ‌است که باید نویسندگان و علمای متفکر و متعهد بدان بپردازند.

دزفول از جمله ‌شهرهایی است که ‌تاریخ انقلاب اسلامی ‌آن در قالب پژوهشی مستند و مستدل ارائه می‌شود. دزفول در تاریخ علمی ‌و مذهبی ‌ایران جایگاه برجسته‌ای دارد. این شهر که زادگاه ده‌ها عالم دین و مجتهد بزرگ است در تاریخ انقلاب اسلامی نیز‌ پابه‌پای نهضت اسلامی ‌به رهبری حضرت امام در کنار مردم سایر شهرها مبارزات درخشانی داشته و در ‌این راه شهدای گرانقدری چون حجت‌الاسلام سبحانی تقدیم انقلاب اسلامی‌ کرده است.

با توجه به فعالیت جوانان مبارز و مسلمان در دزفول، جوانان ‌این سامان را در تاریخ انقلاب اسلامی ‌می‌توان از پیشگامان دفاع مسلحانه از انقلاب اسلامی‌ به حساب آورد. همچنین تعداد شهدایی که دزفول تقدیم انقلاب اسلامی‌کرده قابل توجه است.

خواندن کتاب انقلاب اسلامی در دزفول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند تاریخچهٔ حضور دزفول در انقلاب اسلامی را بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انقلاب اسلامی در دزفول

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رويداد جهان در قرن بیستم و آغاز عصر جدیدی در تاریخ اسلام و دنیای دیانت بود. این جریان بار دیگر اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین‌کننده در جهان مطرح نمود.

اين انقلاب در مقایسه با انقلاب‌های دیگر جهان از ویژگی‌ها و امتیازهایی برخوردار است که از نظر فرهنگ و دانش و تئوری آن را در زمرهٔ پدیده‌های سیاسی بزرگ و انقلاب‌های مهم جهان قرار داده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان