دانلود و خرید کتاب اختلال اضطراب و راهکارها آرلین کانکیک ترجمه سارا آزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال اضطراب و راهکارها اثر آرلین کانکیک

کتاب اختلال اضطراب و راهکارها

معرفی کتاب اختلال اضطراب و راهکارها

کتاب اختلال اضطراب و راهکارها نوشتۀ آرلین کانکیک با ترجمۀ سارا آزادی و طیبه عطابیگی ممتاز در انتشارات رشد فرهنگ به چاپ رسیده است. این کتاب، طرح و راهبردهای ۷هفته‌ای برای غلبه بر اضطراب، نگرانی و پانیک است و می‌تواند به‌عنوان همراهی برای افراد مبتلا به اضطراب در مسیر درمان در نظر گرفته شود.

درباره کتاب اختلال اضطراب و راهکارها

اضطراب، اختلالی مزمن است که در تاروپود زندگی فرد تنیده می‌شود و ظرفیت‌های زندگی او را محدود می‌کند. اضطراب می‌تواند انسان را از تصمیم‌گیری دربارۀ کارهای ساده نیز بازدارد. آرلین کانکیک، برای نوشتن کتاب اختلال اضطراب و راهکارها، علاوه بر مرور درمان‌های مختلف اضطراب طی دوره‌ای ۱۰ساله، کتاب‌های خودیاری را نیز مطالعه کرده است. او می‌گوید آنچه در تمام کتاب‌ها خالی بود فقدان جدول و خط زمانی مشخص با اصولی معین بود تا خواننده آن‌ها را دنبال و به‌صورت عملی اجرا کند.

 نویسنده می‌گوید کسانی که گرفتار اضطراب هستند برای دریافت کمک مشکلات زیادی دارند. آن‌ها برای درمان نیاز به راه‌حل‌های ساده و عملی دارند تا در مسیر درست، راهنمایشان باشد. کتاب اختلال اضطراب و راهکارها به‌جای نظریه بر عمل متمرکز است؛ به‌همین دلیل تعاریف طویل ندارد. همچنین به‌جای آنکه به خواننده بگوید چه بکند، راهبردهایی در اختیار او می‌گذارد تا با اجرایشان در کاهش اضطراب پیشرفت کند. برای این منظور تنها یک کار نیاز است: تعهد به انجام تا پایان.

 کتاب اختلال اضطراب و راهکارها در ۲ بخش تدوین شده و مبتنی بر دوره‌های ۷هفته‌ای است. هر هفته بر راهبردهایی به‌هم‌پیوسته متمرکز است که طی آن، فرد علاوه بر شناخت اضطراب‌های خود در موقعیت‌های مختلف، یاد می‌گیرد که چگونه آن را کاهش دهد و با آن کنار بیاید. این کتاب برای کسانی مفید است که با اضطراب زندگی می‌کنند و اگرچه قرار نیست نقش درمانگر ایفا کند؛ اما می‌تواند در مسیر درمان، همراه باشد.

راهبردهای ۷هفته‌ای کتاب اختلال اضطراب و راهکارها و توضیحی کوتاه دربارۀ چیستی آن‌ها به این شرح است: هفته اول: چه چیزی شما را آزرده می‌کند؟ (شامل آشنایی با اضطراب خود، علائم جسمانی، شناختی و رفتاری آن)؛ هفتۀ دوم: شناسایی الگوی افکار (شامل افکار غیرمفید، انواع افکار اضطرابی، خودسرزنشی، الگوهای افکار)؛ هفته سوم: جدا شدن از الگوهای منفی تفکر (شامل راه‌های مدیریت افکار منفی و به چالش کشیدن آن)؛ هفتۀ چهارم: اهمال‌کاری، پانیک و نگرانی (شامل رهایی از موانع، غلبه بر اهمال‌کاری، پیشگیری از خطر، راهبردهای مقابله، بیان احساسات)؛ هفتۀ پنجم: تمرین رفتار (شامل بازگشت به زندگی و مواجهه با ترس‌ها)؛ هفتۀ ششم: همیشه در لبۀ پرتگاه: داستان کوین (شامل تمرین آرام‌سازی عضلانی، ذهن‌آگاهی، مدیتیشن)؛ هفتۀ هفتم: یک سفر خودیاری (دربارۀ ویتامین‌ها و املاح مفید برای مقابله با اضطراب، بررسی پیشرفت، محرک‌های بازگشت، پیشگیری از بازگشت). در پایان هرکدام از این بخش‌ها، برنامۀ فعالیت‌ها در هر هفته درج شده است.

خواندن کتاب اختلال اضطراب و راهکارها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان