دانلود و خرید کتاب نهنگی که بیشتر می خواست! ریچل برایت ترجمه سارا عاشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نهنگی که بیشتر می خواست! اثر ریچل برایت

کتاب نهنگی که بیشتر می خواست!

نویسنده:ریچل برایت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نهنگی که بیشتر می خواست!

کتاب نهنگی که بیشتر می خواست! نوشتهٔ ریچل برایت با تصویرگری جیم فیلد و ترجمهٔ سارا عاشوری و ویراستهٔ سیده هستی حسینی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. داستان موزون و زیبایی که ارزش بخشش و مهربانی را به کودکان نشان می‌دهد. این داستان دلگرم‌کننده برای بلند‌خوانی بسیار مناسب است.

درباره کتاب نهنگی که بیشتر می خواست!

هامفری، نهنگ بزرگ قصه‌ٔ ما، وجب‌به‌وجبِ دریا را زیر و رو می‌کرد و هر چیزی را که می‌دید جمع می‌کرد؛ راستش اصلاً هم برایش فرقی نمی‌کرد زیاد باشد یا کم... . فقط دلش می‌خواست بیشتر و بیشتر داشته باشد.

اما با همه‌ٔ آن چیزهایی که داشت، همیشه احساس می‌کرد جایی یک چیز خالی است!

خواندن کتاب نهنگی که بیشتر می خواست! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به‌زیبایی به کودکان یاد می‌دهد که در دنیا چه چیزهایی مهم هستند. تصایر کتاب فوق‌العاده زیبا و گیراست. زبان کتاب کاملا موزون و سرگرم‌کننده است. فقط خودتان را آماده کنید که قرار است چندین و چند بار این کتاب را برای کودکانتان بخوانید.

درباره ریچل برایت

ریچل برایت کتاب‌های بسیاری برای کودکان نوشته که بسیاری از آنها در انتشارات مهرسا چاپ شده است: «گرگی که گم شد»، «سنجاب‌ها وارد می‌شوند»، «کولایی که دیگه می‌تونه» و «شیر و یک سوال موشی». ریچل در مزرعه‌ای کنار دریا، با انواع و اقسام حیوانات زندگی می‌کند، حتما حالا می‌توانید حدس بزنید چرا او این همه به حیوانات علاقه دارد؟

درباره‌ جیم فیلد

جیم فیلد در شهر فرانبورگ انگلستان بزرگ شده است، او از سن خیلی کم با شور و شوق زیادی نقاشی می‌کرد و عاشق طراحی شخصیت‌های کارتونی بود. در سال ۲۰۰۲، جیم از دانشگاه هنر در رشته‌ٔ انیمیشن فارغ‌التحصیل شد و با کارگردانی در شرکت انیمیشن‌سازی پارتیزان در لندن راه خود را در صنعت انیمیشن باز کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان