دانلود و خرید کتاب حیوانات قطبی جیل مک دونالد ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حیوانات قطبی اثر جیل مک دونالد

کتاب حیوانات قطبی

معرفی کتاب حیوانات قطبی

کتاب حیوانات قطبی را جیل مک دونالد نوشته و تصویرگری کرده و با ترجمۀ آناهیتا حضرتی کیاوندانی در انتشارات پرتقال به چاپ سیده است. این کتاب جزو مجموعۀ سلام دنیا محسوب می‌شود. موضوع این مجموعه، دانستنی‌های کودک است. در این جلد، کودکان همه‌چیز را در مورد زندگی حیوانات قطب شمال، محیط آنجا و جزئیات دیگر همراه با تصایر جذاب و رنگارنگ یاد می‌گیرند.

درباره کتاب حیوانات قطبی

کتاب حیوانات قطبی در مجموعۀ سلام دنیا قرار دارد. مجموعه کتاب‌های سلام دنیا، مسائل و موضوعاتی مثل علم، طبیعت و فرهنگ را با مفاهیمی ساده، بیانی کودکانه، داستان‌وار و با تصویرسازی زیبا برای کودکان شرح می‌دهد. در هر جلد از این مجموعه، موضوعی خاص مانند منظومهٔ شمسی، حشره‌ها، پرندگان، حیوانات قطب شمال، خزندگان، دایناسورها، آب‌وهوا، جنگل‌های بارانی، باغبانی، موسیقی و... مطرح می‌شود که کودکان به کمک آن‌‌ها به پاسخ بسیاری از پرسش‌هایشان می‌رسند.

جیل مک دونالد، نویسندۀ مجموعۀ دانستنی‌های کودک، در این کتاب‌ها کودکان را شیفتهٔ کشف دنیای پیرامون خود کرده و آن‌ها را به فراگیری مطالب علمی از سنین کودکی تشویق می‌کند. او کودکان را با خود به‌ دنیای دانش می‌برد و مفاهیم علمی را با زبانی جذاب به آن‌ها یاد می‌دهد و به والدین کمک می‌کند علاقه به یاد گرفتن را در وجود کودکشان نهادینه کنند. مک دونالد که از سنین پایین به نقاشی کشیدن و به‌ویژه رنگ‌آمیزی علاقه داشت، در دانشگاه طراحی خواند و خود تصویرگری کتاب‌های این مجموعه را انجام داده است.

در کتاب حیوانات قطبی، کودکان می‌توانند همه‌چیز را در مورد زندگی حیوانات قطب شمال یاد بگیرند. این کتاب، حقایقی قابل درک دربارۀ نحوۀ غذا خوردن، خوابیدن، استتار کردن و گرم ماندن این حیوانات در چنین محیط سردی بیان کرده است. تصاویر شاد و رنگارنگ کتاب، برای کودک سرگرم‌کننده است و هر صفحه نکات مفیدی برای یادگیری کودک ارائه کرده است.

خواندن کتاب حیوانات قطبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان کنجکاو و والدینی که علاقه‌مند به خواندن کتاب با کودکانشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان