دانلود و خرید کتاب من بهترین رفتار را می کنم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من بهترین رفتار را می کنم! اثر لوری رایت

کتاب من بهترین رفتار را می کنم!

معرفی کتاب من بهترین رفتار را می کنم!

کتاب من بهترین رفتار را می کنم! نوشتۀ لوری رایت و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات مهرسا آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب بخشی از مجموعۀ زمزمه‌های مثبت ذهنی است و به کودکان یاد می‌دهد تا در موقعیت‌های خاص یا اضطراب‌آور، احساسات خود را کنترل کنند.

درباره کتاب من بهترین رفتار را می کنم!

تسلط بر احساسات برای کودکان کم سن‌وسال کار آسانی نیست و آن‌ها اغلب زود از کوره در می‌روند و کلافگی خود را به صورت خشم، ناراحتی یا قهر کردن بروز می‌دهند. خیلی مهم است که والدین از همان سنین کم به فرزندان خود صبر کردن و کنترل صحیح احساسات را آموزش بدهند. شخصیت اصلی این کتاب سباستین است. صبر کردن برای او خیلی دشوار است، مخصوصا وقتی که منتظر یک روز مهم و خاص است. سباستین به کودکان نشان می‌دهد که چطور در چنین موقعیت‌هایی بر خود تسلط داشته باشند. مثلا او با خواهرش بازی می‌کند یا در کارهای خانه به مادرش کمک می‌کند تا زمان سریع‌تر بگذرد. کتاب من بهترین رفتار می‌کنم! به کودکان آموزش می‌دهد تا در روزها و موقعیت‌های خاص درست‌ترین واکنش را از خود نشان بدهند و با نگرانی‌ها و احساسات خود به شکل بهتری روبه‌رو شوند. کنترل احساسات مهارتی‌ست که اگر در همان سنین ابتدایی فرا گرفته شود، تا آخر عمر در ذهن فرد باقی می‌ماند. 

خواندن کتاب من بهترین رفتار را می کنم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکانی که دوست دارند یاد بگیرند احساسات خود را بهتر کنترل کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب من بهترین رفتار را می کنم!

«وقتی مراسمی برگزار می‌شود که سروصدایش خیلی بلند است، مضطرب می‌شوم. حالا باید چه‌کار کنم؟ می‌توانم لباس‌های مخصوصم را بپوشم تا هیچ صدایی نشنوم. می‌توانم پیش بهترین دوستم بمانم و احساس امنیت کنم. می‌توانم روی گوش‌هایم، گوشگیر بگذارم تا سروصدا اذیتم نکند. من می‌توانم از پس صداهای بلند بربیایم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان