دانلود و خرید کتاب دختری که ماه را نوشید! کلی بارن هیل ترجمه سمیرا نگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری که ماه را نوشید! اثر کلی بارن هیل

کتاب دختری که ماه را نوشید!

نویسنده:کلی بارن هیل
انتشارات:انتشارات آنان
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دختری که ماه را نوشید!

کتاب دختری که ماه را نوشید! نوشتهٔ کلی بارن هیل و ترجمهٔ سمیرا نگاه و ویراستهٔ غلامرضا خدارحمی است و انتشارات آنان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دختری که ماه را نوشید!

کتاب دختری که ماه را نوشید نوشتهٔ کلی بارن هیل دربارهٔ دختر بچه‌ای به نام لوناست که پس از بزرگ‌شدن توسط جادوگری به نام زان، باید می‌فهمید که چگونه با قدرت‌های جادویی که به‌طور تصادفی به او داده شده است رفتار کند.

شخصیت اصلی کتابِ دختری که ماه را نوشید یکی از نوزادانی است که در گذشته جنگ رها شدند. کتاب دختری که ماه را نوشید چنان داستانی را به تصویر کشیده که مخاطب به سختی می‌تواند کتاب را کنار بگذارد.

خواندن کتاب دختری که ماه را نوشید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کلی بارن هیل

کلی ریگن بارن‌هیل، معلم و نویسنده آمریکایی، در سال ۱۹۷۳ متولد شده است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه کاترین در ایالت مینه‌سوتا است و پیش از موفقیت در نویسندگی، دوره‌های داوطلبانه آتش‌نشانی را گذرانده است.

کلی سه فرزند دارد و با یک مهندس معمار به نام تد بارن‌هیل ازدواج کرده است. او نویسندگی را پس از تولد فرزند دوم خود و با نوشتن داستان کوتاه شروع کرد. این نویسنده بیشتر شهرت خود را مدیون آثار علمی-تخیلی و فانتزی است که برای کودک و نوجوان نوشته است. بارن‌هیل نه تنها یک نویسنده بلکه یک دونده سریع، یک باغبان حرفه‌ای و یک کوهنورد خوب هم هست. از جمله آثار این نویسنده کودک و نوجوان می‌توان «پسر زن جادوگر»، «همه چیز درباره خون»، «همه چیز درباره عرق» و «بنفشه با قلب آهنین» را نام برد.

بخشی از کتاب دختری که ماه را نوشید!

«هر ساله مردم شهر برای حفاظت خود از گزند جادوگری که در دل جنگل زندگی می‌کند، نوزادی را به عنوان قربانی در جنگل رها می‌کنند. مردم امیدوارند این نوزادان باعث شوند تا جادوگر پیر که زان نام دارد به آن‌ها آسیبی نرساند، اما این افراد سخت در اشتباهند؛ چرا که زان برخلاف تصور آن‌ها قلبی مهربان دارند و نوزادانی را که مردم در جنگل رها می‌کنند نجات می‌دهد و برای مدتی از آن‌ها نگه‌داری می‌نماید. او برای سیر کردن نوزادان از نور ستاره استفاده می‌کند و پس از مدتی آن‌ها را به خانواده‌های خوش قلبی که در آن سوی جنگل هستند می‌سپارد.»

نظرات کاربران

HASTI khodaiy
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

کتاب عالی هست 🥰

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان