دانلود و خرید کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی محمود جولایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی اثر محمود جولایی

کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی نوشته‌ی محمود جولایی قصد دارد این باور را در ما ایجاد کند که هر فردی می‌تواند با تغییر دادن شیوه پندار و کردار خود، رویاهایش را به واقعیت تبدیل کند. این کتاب یکی از کتاب‌های محبوب روانشناسی حوزه‌ی موفقیت است.

درباره کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

هر سال در سراسر جهان و حتی در ایران کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی روانشناسی، مثبت‌اندیشی و اعتماد به نفس ترجمه و نوشته می‌شوند. هدف از نوشتن کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی ایجاد این باور بود که همه می‌توانند با تغییر شیوه‌های اخلاقی و رفتاری خود موفق شوند و به هدف‌هایشان برسند. محمود جولایی در این کتاب توصیه‌ها و راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت به ما ارائه می‌دهد. برای نوشتن این کتاب سال‌ها جستجوی وسواس‌گونه انجام شده است.

محمود جولایی برای نوشتن کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی بیشتر آثار بزرگان اندیشه را مطالعه کرده و سخنرانی‌ها و نظرات مردان فکر و عمل در داخل و خارج را گوش داده است. او هم‌چنین به نقاط مختلف سفر کرده و به کیفیت زندگی مردم سرزمین‌های دور توجه کرده است. نوشتن این کتاب تاثیرات زیادی در زندگی خود نویسنده برجای گذاشته است.

کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی از سوی نشر نگاه منتشر شده است. با نگاه به سرفصل‌ها و موضوعات این کتاب‌ می‌توان تا حدودی به ارزش آن‌ها پی برد. این کتاب در گروه کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار می‌گیرد و در ۱۸ بخش به زبانی ساده نوشته شده است.

برای رسیدن به موفقیت باید از چند در که قفل شده‌اند رد شویم، ما با خواندن این کتاب این کلیدها را یکی بعد از دیگری به‌دست خواهیم آورد. با کلیدهایی که در کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی گفته شده می‌آموزیم که چگونه و چه کارهایی را در چه زمانی و با چه روشی باید انجام دهیم تا به نتیجه‌ای که می‌خوایم برسیم. ما باید موفقیت را یاد بگیریم تا موفق شویم. این اصلاً مهم نیست که چه زندگی سختی داشته‌ایم، مهم این است که برای خودمان چه می‌خواهیم.

آنچه تاکنون داشته‌ایم، نتیجه افکار گذشته ما بوده، پس اگر چیز دیگری می‌خواهیم باید به سبک متفاوتی بیاندیشیم.

چرا باید کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی را مطالعه کنیم؟

در بیشتر مواقع مردم علاقه دارند برای بهبود کیفیت زندگی خود کتاب‌هایی در زمینه روانشناسی و موفقیت مطالعه کنند. در این کتاب محمود جولایی تمام تکنیک‌ها را برای تحقق رویاها که تا امروز انسان شناخته است را با زبانی ساده برای ما جمع کرده است.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما قصد دارید ثروتمند شوید یا به دنبال کسب موقعیت شغلی بهتری هستید، و یا می‌خواهید در کار خودتان حرفه‌ای شوید، این کتاب را بخوانید. تعداد زیادی از افراد مسیر زندگی خود را گم کرده‌اند، و جهت مشخصی ندارند در نتیجه وضع زندگی آن‌ها روز به روز بدتر می‌شود. کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی برای کسانی است که در زندگی به چندراهی، شک و تردید رسیده‌اند و تصمیم‌گیری و انتخاب برای آن‌ها سخت شده است.

اگر شما جزو کسانی هستید که به دنبال آرامش است این کتاب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

درباره محمود جولایی

محمود جولایی، در سال ۱۳۴۸ در آستارا متولد شده است. پدر او نظامی بود و به همین دلیل در شهرهای زندگی زندیگ کرده است اما درنهایت به آستارا برگشته و در همانجا بزرگ شد. او مربی در حوزه‌ی موفقیت، روانشناسی و مهارت‌های رشد فردی مشغول به فعالیت است. جولایی در سال‌های زندگی خود ۵ جلد کتاب نیز در کارنامه تألیف و ترجمه دارد. اولین کتاب او با نام «تغذیه و رژیم غذایی برای همه» منتشر شد. جولایی فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی علوم دریایی است و بعد از آن مدرک کاپیتانی کشتی‌های اقیانوس‌پیما را گرفت و ۲۵ سال تجربه‌ی سفر و جهانگردی دارد.

محمود جولایی اعتقاد دارد که انسان همواره باید در حوزه موفقیت بیاموزد چرا که با آموختن بیش‌تر و بهتر است که سیستم ذهن و روان کارکرد بهتری خواهد داشت.

از محمود جولایی تا به امروز کتاب‌های رازها و نیازهای موفقیت ایرانی، تغذیه ورژیم غذایی، بخواه تا برآورده شود، عزت نفس روی میز شام، آرزوی تو دستور توست، خودآموز و قواعد املای انگلیسی و خودآموزی جمله‌سازی و زمان‌ها در انگلیسی منتشر شده‌اند.

فهرست کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

این کتاب دارای فصل‌هایی از جمله شهامت تغییر یا تغییر شهامت، هدف‌گذاری دقیق، سریع اقدام کنید، تعلل و تنبلی ممنوع، نظام باورها و اعتقادات، شکست، شکست تا پیروزی، تجسم خلاق، عبارات تاکیدی، هنر ارتباطات، اضطراب و استرس، کار و پیشه، پول و ثروت، مشکلات و سختی‌ها، قدرت انگیزه، شانس یا فرصت، قانون جذب، تلاش و پشتکار و آخرین تکنیک، توکل به خدا است.

تکه هایی از کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

قانون جذب همیشه عمل می‌کند، چه آن را باور داشته باشی یا نداشته باشی، چه آن را بفهمی یا نفهمی.

آیا می‌دانید ذهن نود ونه درصد مردم طوری برنامه ریزی شده که «جهان بیرون، دنیای درون آنها را کنترل کند؟» اگر تصمیم دارید به رویاهای خود دست یابید، باید کاری کنید«دنیای درونتان جهان بیرونتان را کنترل کند» و ابزار مورد نیاز شما درک درست از قانون جذب است.

به زبان ساده، هر فکر و کلام ما، مقداری انرژی به همراه دارد. همچنین فرکانس مشخصی دارد و در تمام جهات ساطع می‌شود. این امواج به طور ساده به دو گروه «فرکانس های خوب و بد» تقسیم می‌شوند. گرایش قالب فکری و عملی افراد، عموما به یکی از این دو گروه است. و سه اصل ثابت نیز بر این سیستم حاکم است:

- 1فرکانس های مشابه و همجنس همدیگر را جذب می‌کنند.

۲- اگر این فرکانس‌ها به همراه هیجان ها(مثبت یا منفی) باشد، قوت صدچندان می‌گیرند.

٣- اعمال انسان در مرکز سیکل بسته ای قرار دارد که فکر بد(با خوب) حس بد(یا خوب و بالاخره اقدام بدايا خوب را به دنبال دارد.

حتما شما نیز افرادی را دیده اید که وقتی وارد جمعی می‌شوند، اکثر افراد با ورود آنها، حس خوب یا بدی پیدا می‌کنند! دلیل بسیاری از بدبیاری های سریالی نیز جذب فرکانس‌های تشدید یافته منفی است. در زندگی افراد

عموما فرکانس فکری قالبی سایه گسترده که تمام و کمال اتفاقات زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نظرات کاربران

Ali
۱۳۹۶/۰۲/۲۶

کتابهای موفقیت زیادی رو مطالعه کردم. این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در این زمینه است. حتما مطالعه کنید.

sheida
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

میشه گفت بیشتر کتاب هایی که در راستای موفقیت فردی خواندم نویسندگان خارجی داشت واین کتاب اولین کتابی بود که بااین موضوع نویسنده ی ایرانی داشت ! اما خوب خیلی راضی بودم و کیفیت و کاربردی بودنش کم از کتابای

- بیشتر
mahdad
۱۳۹۶/۰۲/۱۴

سیستم خرید تون خیلی اذیت میکنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اول، همیشه کاری را انجام دهید که دوست دارید و دوم، آنقدر در کار خود تلاش و استمرار داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید. «دونالد ترامب»
مهدی ربیعی
زندگی از آن شماست، پس مسئولیت آن‌ را گردن بگیرید. عده‌ای زمین و زمان را سپر بلای خود قرار می‌دهند و همه کس و همه چیز را به‌خاطر شرایط نامطلوب زندگی خود متهم و مقصر می‌دانند. در حالی که تنها مقصر ناملایمات زندگی هرکس، اندیشه‌های او و مقاومت وی در قبال تغییر و خودسازی است.
مهدی ربیعی
این اصلاً مهم نیست که چه زندگی سخت و محدودی داشته‌اید یا دارید، مهم این است که برای از این به بعد خود چه می‌خواهید؟! آنچه داشتید یا دارید، نتیجه افکار گذشته شما بوده، پس اگر چیز دیگری می‌خواهید باید به گونه‌ای دیگر اندیشیده و برای آن بجنگید.
📚میرزارضا📖
من باور دارم که نبوغ واقعی آن است که با تقویت ایمان و اعتقادات سازنده، نیروهای عظیم درونی خود را در جهت آفرینش آرزوهای خود فعال سازیم.
📚میرزارضا📖
آیا شما به عنوان کاپیتان کشتی زندگی خویش به خوبی می‌دانید به کجا می‌خواهید بروید؟ اگر شما ندانید به کجا قرار است بروید، چه فرقی می‌کند از کدام راه بروید! «دکتر هلاکویی»
کاربر ۹۹۴۴۳۸
چیزهایی را که دوست دارید به‌دست آورید وگرنه سرانجام ناچار خواهید بود چیزهایی را که به‌دست آورده‌اید ‌دوست بدارید. «جرج برناردشاو» ‌
کاربر ۹۹۴۴۳۸

حجم

۴۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۴۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان