دانلود و خرید کتاب از سر راه خودت کنار برو! دیو هالیس ترجمه مینا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از سر راه خودت کنار برو! اثر دیو هالیس

کتاب از سر راه خودت کنار برو!

معرفی کتاب از سر راه خودت کنار برو!

کتاب از سر راه خودت کنار برو! نوشتۀ دیو هالیس و ترجمۀ مینا امیری است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب از سر راه خودت کنار برو!

از سر راه خودت کنار برو!، ثابت می‌کند که هر کس می‌تواند کنترل زندگی خودش را در دست بگیرد و خودش را از دروغ‌هایی که مانع پیشرفت افراد می‌شوند، رها سازد. اینکه دیو هالیس تلاش کرده است تا از زندگی‌اش نهایت استفاده را ببرد به ما روحیه می‌دهد تا ما نیز همین کار را پیش بگیریم. این کتاب به تو انگیزه می‌دهد که در مسیر زندگی، با خدا همگام شوی، ندایش را بشنوی و خود واقعی‌ات را کشف کنی. در کتاب حاضر دیو هالیس با مشکلاتی که زمانی اقرار به آن‌ها برایش دشوار بود، دست‌وپنجه نرم می‌کند و آن‌ها را شکست می‌دهد. او در این کتاب دلگرمی، چالش و هزاران لحظهٔ خنده‌آور را به ارمغان می‌آورد.

خواندن کتاب از سر راه خودت کنار برو! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب از سر راه خودت کنار برو!

«دروغ:

من همان شغلم هستم، جالب است بدانید که پایین‌ترین عملکرد شغلی من در زمانی بود که شغلی با بالاترین حقوق و سمتی مهم داشتم من مدیر بخش فروش استودیوی فیلم‌سازی شرکت والت‌دیزنی بودم. به عبارت ساده‌تر، در سمت رئیس توزیع، بر فروش فیلم به سینماها نظارت داشتم. شغل پرمشغله‌ای بود. نمی‌خواهم ادعا کنم چند فیلم بسیار درخشان داشتیم؛ چون همه فیلم‌های درخشان ساخته ما بود همه رکوردها را می‌شکستیم. باورکردنی نبود. درهرحال، زمانی به آن سمت رسیده بودم که شرکت دیزنی موفق شده بود مالکیت شرکت پیکسار را نیز بخرد، پس از مدتی هم مالکیت شرکت مارول و پس از آن هم لوکاس فیلم را خرید!

اگر هم اکنون را عصر طلایی استودیوهای فیلم‌سازی تصور کنید، مجموعه آثار دیزنی همچون فیلم‌های ماجراجویی مثل دیو و دلبر یا کتاب جنگل یا فیلم‌های پویانمایی همچون فروزن و زوتوپیا همراه با شخصیت‌های داستانی در پیکسار همچون داستان اسباب‌بازی ۳ و درون و بیرون برای هر استودیو مایه افتخارند و ما همه آنها را در اختیار داشتیم. از سوی دیگر، فروش غیرقابل‌پیش‌بینی مارول (درآمد خالص ۱۰ میلیارددلاری از گیشه در مدتی که من مدیر آنجا بودم) و یا پدیده عجیب لوکاس فیلم به نام جنگ ستارگان نیز از شاهکارهایی است که گیشه را به لرزه انداخت. در مدتی که مدیر فروش بودم توانستم بیشترین فروش و بالاترین درآمد را در تاریخ این کسب‌وکار به دست آورم. جالب است بدانید که سال پس از آن نیز به رشد و موفقیت ادامه دادیم حتی بالاترین ارقام فروش را در کشورهای دیگر نیز ثبت کردیم توانستیم نام تجاری‌مان را با موفقیت در صنعت سینما ثبت کنیم.

دستاوردهای ما فراتر از چیزی بود که دیگران تا آن زمان کسب کرده بودند. بهترین تیم تجاری را در این صنعت در اختیار داشتم همه آنها بهترین افراد برای رهبری تیم‌های گوناگون بودند این گروه بهتر از همه گروه‌هایی بود که تاکنون با آنها کار کرده‌ام. کار کردن برای این نشان‌های تجاری مشهور و افسانه‌ای یعنی همکاری یا آشنایی با برخی داستان‌سرایان بزرگ که تاکنون در این زمینه مشغول به فعالیت بودند. آیا هنرپیشگان با استعدادی را که توانستند به این نقش‌ها جان بدهند می‌شناسید؟ آنها نیز بخشی از همین کار بودند. با کسانی ملاقات کردم که صحبت با آنها برایم رؤیا، بود، یک‌لحظه به خودم می‌آمدم و می‌دیدم که در حال گفت‌وگو با آنها هستم و لحظاتی بعد قرارداد همکاری امضا می‌کردیم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان