دانلود و خرید کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب) جان سی. مکسول ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب) اثر جان سی. مکسول

کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب)

کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جان سی مکسول و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب)

کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب) از به نتیجه‌رساندن حداکثریِ توان بالقوه سخن گفته است. با مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب می‌آموزید که چگونه می‌توان طی ۵ مرحله، به مدیر و رهبری توانمند تبدیل شد! آیا تابه‌حال برای افرادی کار کرده‌اید که صرفاً به‌خاطر داشتن لقب «مدیر» یا «رئیس»، فکر کنند رهبر بسیار خوبی هستند؟ اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت است، پس می‌دانید که چنین افرادی، معمولاً نالایق‌ترین رهبرانی هستند که می‌توان تصور کرد. رهبران بزرگ می‌دانند که داشتن مقام و جایگاه رسمی، تنها یکی از گام‌هایی است که در مسیر دستیابی به رهبری تأثیرگذار باید طی کنند. شما با این پنج مرحله، می‌توانید به رهبری توانمند تبدیل شوید تا همهٔ افراد، با رضایت و میل شخصی خودشان از شما پیروی کنند.

خواندن کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد رهبری موفق و صحیح پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی مکسول

جان سی مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

بخشی از کتاب ۵ مرحله رهبری (خلاصه کتاب)

«نکتهٔ دیگری که وجود دارد، آن است که معمولاً برای ما، نتیجه نهایی، روشن و واضح نیست.

حتی در ورزش نیز این‌گونه است. شاید فکر کنید، هدف اصلی یک تیم بسکتبال، فقط بردن باشد؛ اما اگر بازی‌های بعدی نیز برای تیم اهمیت داشته باشد، آن‌وقت چه باید کرد؟ اگر لازم باشد که تیم انرژی خود را برای ادامهٔ فصل حفظ کند و بیش از اندازه از توانایی‌های بازیکنان استفاده نکند، آنگاه چه باید کرد؟ در دنیای کسب و کار نیز نتایج حاصل، دقیقاً مشخص نیستند و رهبران، باید مدام پرسش‌های مشابهی را از خود بپرسند.

نتیجه‌گیری و رسیدن به اهداف، تنها با تشکیل تیم خوب، ممکن نیست؛ بلکه، شما باید به‌عنوان یک رهبر قدرتمند، الگویی برای اعضای تیم خود باشید. بگذارید با مثالی این موضوع را بیشتر روشن کنیم. اگر شما فردی پرخاشگر یا بی‌توجه و حواس‌پرت باشید؛ آنگاه مطمئناً این نگرش، به تیم شما هم منتقل خواهد شد و افراد به سختی از شما پیروی خواهند کرد. در نتیجه، بعید است شما و تیمتان عملکرد خوبی داشته باشید. در این صورت، هر زمان که بخواهید از کار کسی ایرادی بگیرید و یا یکی از اعضای گروه را متوجه اشتباهش کنید؛ اولین فکری که از ذهن او و سایر اعضا عبور خواهد کرد، چیزی نیست جز: «مگر خود شما چه کار مهمی در این مجموعه انجام می‌دهید؟ شما که اصلا همانند آن‌ها درگیر مسائل و دغدغه‌های جاری در گروه نیستید، چگونه از آن‌ها ایراد می‌گیرید؟!»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۱۴٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان