دانلود و خرید کتاب تاملی بر آموزش دامپزشکی کامران شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تاملی بر آموزش دامپزشکی

کتاب تأملی بر آموزش دامپزشکی نوشتهٔ کامران شریفی و ویراستهٔ هانیه اسدپور فعال مشهد است. این کتاب را انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به چاپ رسانده است. کتاب تأملی بر آموزش دامپزشکی از تئوری تا مشی حرفه‌ای را دربر دارد.

درباره کتاب تأملی بر آموزش دامپزشکی

حرفۀ دام‌پزشکی دائماً و به میزان زیادی در معرض چالش‌‎های ناشی از روندهای اجتماعی، فناورانه، اقتصادی و سیاسی است. جاماندن از وقایع بحرانی و بی‎‌توجهی به تغییرات آتی عواقب جدی دارد. برخلاف همهٔ تغییرات اجتماعی، ساختار و چارچوب اصلی برنامۀ آموزشی دانشکده‌‎های دام‌پزشکی مربوط به اوایل قرن گذشته است. در دوره‌‎ای که دام‌پروری ایران در یک دوران طولانی تا سال‎‌های ۱۳۷۰ عمدتاً الگویی مبتنی‌ بر زندگی معیشتی و روستایی داشت، این برنامه بسیار کارا بود.

در طول ۳۰ سال گذشته تغییرات عمده‌‎ای در ساختار دام‌پروری و معیارهای بهداشت جهان رخ داده و نیازهای جدیدی به میدان آمده است؛ از جمله گرایش به نگهداری حیوانات خانگی و نیاز به بهداشت موادغذایی خوب و با کیفیت، این موضوع نقش دام‌پزشکان را بیش‌ازپیش برجسته کرده است. اینک خدمات و مراقبت‌‎های دام‌پزشکی بخشی مهم از روند تجارت جهانی است و دام‌پزشکان به نیازهای یک جهانِ جهانی‌شده، هم از بابت اقتصاد و هم از بابت بهداشت، باید پاسخی درخور بدهند. در حیطۀ سلامت یک‌پارچه، دام‌پزشکان بیش از سایر دیسیپلین‌‎های علمی واجد شرایط برای رهبری امور هستند. تمامی این تغییرات، لزوم بازنگری در آموزش دام‌پزشکی را الزامی می‎‌کند که موضوع کتاب تأملی بر آموزش دامپزشکی است.

کتاب تأملی بر آموزش دامپزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان و دوستداران دام‌پزشکی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان