دانلود و خرید کتاب خطابه آسمانی غدیر فاطمه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خطابه آسمانی غدیر اثر فاطمه احمدی

کتاب خطابه آسمانی غدیر

نویسنده:فاطمه احمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خطابه آسمانی غدیر

کتاب خطابه آسمانی غدیر؛ اعطای کوثر ولایت در صحرای حجفه نوشتهٔ فاطمه احمدی است و شرکت چاپ و نشر بین الملل آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خطابه آسمانی غدیر

خطابه غدیر، یا خطبه غدیر خم، یکی از مهم‌ترین خطبه‌های تاریخ اسلام است که به نقل از منابع تاریخی و دینی، در مراسم غدیر خم روز بیستم ماه ذی الحجه سال ۱۰۲ هجری قمری توسط پیامبر اسلام محمد (صلی الله علیه و آله) در حضور هزاران مسلمان حاضر در این مراسم، از میان منتظران ولایت علی بن ابی‌طالب (علیه السلام) خطاب شد.

در این خطبه، پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) امامت و ولایت علی (علیه السلام) را به تمامی مسلمانان اعلام کرد و ایشان را به عنوان وصی و جانشین خود پس از خود، و رهبر مسلمانان و امت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) معرفی کرد. این خطبه معروف به «من کنت مولا، فهذا علی مولا» (هر کسی که من مولایش هستم، علی نیز مولای اوست) است که در بخشی از آن، پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) به مسلمانان این پیام را منتقل کرد.

خطابه غدیر از منابع مهمی برای درک و فهم تکامل تاریخی و فرهنگی اسلام است و در میان مسلمانان به‌عنوان یکی از نمادهای اهمیت امامت و ولایت علی بن ابی‌طالب (علیه السلام) مورد توجه و تأمل قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب خطابه آسمانی غدیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان