دانلود و خرید کتاب نردبانی به آسمان (چهل راه عملی برای نذر) مرجان بیات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نردبانی به آسمان (چهل راه عملی برای نذر) اثر مرجان بیات

کتاب نردبانی به آسمان (چهل راه عملی برای نذر)

نویسنده:مرجان بیات
انتشارات:احیاء
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نردبانی به آسمان (چهل راه عملی برای نذر)

«نردبانی به آسمان (چهل راه عملی برای نذر)» به قلم مرجان بیات (-۱۳۵۹)، مجموعه‌ای از چهل روش عملی برای انجام نذرهای مختلف است. در بخشی از مقدمۀ این کتاب می‌خوانیم: «نذرکردن بخش پررنگی از هویت ایرانی‌اسلامی ماست. در هر خانوادۀ ایرانی مراسم مربوط به نذر و نذری حداقل یک بار در سال، همۀ اعضای خانواده را مشغول می‌کند. هرکس باتوجه‌به بضاعتی که دارد، قرار می‌گذارد که در صورت برآورده‌شدن حاجتش کاری انجام بدهد. برخی به پختن غذای نذری روی می‌آورند و برخی دیگر نذورات خودشان را صرف خیریه‌ها می‌کنند. خوب که دقت کنیم، می‌بینیم که بخشی از افراد دور و بر به‌سبب برخی مشکلات از قبیل بیماری، بیکاری و... بضاعت کافی ندارند و اگر حافظۀ خوبی هم داشته باشیم، این حدیث نبوی به‌خاطرمان می‌آید که فقر همسایۀ دیواربه‌دیوار کفر است. ما می‌توانیم با نذرهایمان به همدیگر کمک کنیم. می‌توانیم تلاش کنیم تا حداقل در اطرافیان خودمان هیچ کودکی بی کتاب و هیچ بیماری بدون دارو نماند و هیچ سفره‌ای از نان خالی نباشد. بیایید سعی کنیم با نذرهایمان گرهی از مشکلات هم باز کنیم و به بهزیستیِ همدیگر کمک کنیم.»
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
پلۀ هجدهم: نانوایی در بعضی از نانوایی‌های حاشیۀ شهر بعضی افراد نیازمند هستند که حساب دفتری دارند. نذر کنید به یک نانوایی بروید و پول تعدادی نان را بپردازید. خوب است به نانوا بگویید تعدادی نان را به‌صورت صلواتی به مشتریانش بدهد. این کار را می‌توانید با نیت خیرات اموات هم انجام دهید؛ چه بهتر که در محلۀ خودتان چنین کاری انجام دهید.
مادربزرگ علی💝
بعضی از خانواده‌ها به‌حدی نیازمندند که نمی‌توانند برای کودکانشان شیرخشک تهیه کنند. به‌جز خانواده‌های نیازمند، شیرخوارگاه‌ها و محل نگهداری یتیمان هم بیشتر مواقع به شیرخشک نیاز دارند. نذر کنید چند قوطی شیرخشک برای یک کودک نیازمند تهیه کنید.
مادربزرگ علی💝
ما می‌توانیم با نذرهایمان به همدیگر کمک کنیم. می‌توانیم تلاش کنیم تا حداقل در اطرافیان خودمان هیچ کودکی بی‌کتاب و هیچ بیماری بدون دارو نماند و هیچ سفره‌ای از نان خالی نباشد. بیایید سعی کنیم با نذرهایمان گرهی از مشکلات هم باز کنیم و به به‌زیستیِ همدیگر کمک کنیم.
مادربزرگ علی💝
پلۀ سی‌ودوم: ترک رفتار بد اگر رفتار بدی دارید که دیگران را ناراحت می‌کند، مثل خشم یا ارتکاب گناهی مانند دروغ‌گویی، نذر کنید تا آن رفتار بد و آن گناه را ترک کنید. نذرهایی چنین، از شما انسان بهتری می‌سازد.
مادربزرگ علی💝

حجم

۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان