دانلود و خرید کتاب تاج طلا سمیه‌سادات لوح‌موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاج طلا اثر سمیه‌سادات لوح‌موسوی

کتاب تاج طلا

معرفی کتاب تاج طلا

کتاب تاج طلا (راهنمای بلوغ دختران) نوشتهٔ سمیه سادات لوح موسوی است. انتشارات احیا این کتاب را برای نوجوان‌ها و درمورد آن‌ها روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تاج طلا

کتاب تاج طلا به قلم سمیه سادات لوح موسوی، راهنمایی برای بلوغ دختران است. این کتاب راهنما با بیانی ساده و بدون‌تکلف و درعین‌حال همراه با داده‌های علمی و آماری به این موضوع پرچالش پرداخته است. کتاب در ۸ فصل اصلی نقش جنسیتی، هویت جنسی، به‌سوی زنانگی،‌ رشد جهشی، عزت‌نفس، هویت، اختلال‌های عاطفی و نیازهای ما تدوین شده است. نویسنده در مقدمهٔ کتاب گفته است که این کتاب نتیجهٔ تحقیق، تدریس، مشاوره و همایش‌های مختلف برای دختران نوجوان بوده که طی آن محورهایی برای بررسی بیشتر مطرح و پس از نظرسنجی، پراهمیت‌ترین موضوعات از نظر مخاطبان انتخاب شده است. نویسنده این کتاب را با هدف پاسخ‌گفتن به سؤالات دوران نوجوانی نوشته است و تلاش کرده از طریق آن به افزودن بر دانسته‌ها و معلومات نوجوان‌ها و به‌ویژه دختران کمک کند.

خواندن کتاب تاج طلا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ نوجوان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

samin tayana
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

با سلام من این کتاب رو دارم این کتاب راهنمای بلوغ سنی دختران رو به ما یاد میدهم من یک دختر 11 ساله هستم یکی از اقوام برای من این کتاب رو خریداری کرده به شما پیشنهاد میدهم حتما بخرید و بخوانید

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان