دانلود و خرید کتاب جان آرام، جهان ناآرام محسن دهقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جان آرام، جهان ناآرام اثر محسن دهقانی

کتاب جان آرام، جهان ناآرام

نویسنده:محسن دهقانی
ویراستار:سمیه دقاغیان
انتشارات:نشر مهرستان
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جان آرام، جهان ناآرام

کتاب جان آرام، جهان ناآرام نوشتهٔ محسن دهقانی و ویراستهٔ سمیه دقاغیان است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. مهارت‌های کسب آرامش در جهان پر از نگرانی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب جان آرام، جهان ناآرام

زندگی هر فرد بنا به اقتضائات اجتماعی و خانوادگی و شخصی، همواره در معرض طوفان‌هایی همچون بیماری، بدهکاری، اختلاف و درگیری است که هیچ‌گاه تمامی ندارند. بنابراین، نباید به فکر حذف آن‌ها باشیم؛ بلکه باید زندگی‌کردن در وضعیت طوفانی را یاد بگیریم. حفظ آرامش در وضعیت بحرانی زندگی، به فرد کمک می‌کند در مواجهه با مشکلات، به‌شیوه‌ای صحیح عمل کند و با توجه به توانمندی‌های خود، بتواند نگرانی‌هایش را مدیریت کند.

کتاب جان آرام، جهان ناآرام با رویکرد عملی و کارگاهی، با مخاطب خود همراه می‌شود و با معرفی ده اقدام عملی، تمرین حفظ آرامش در زندگی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد و این مهارت‌ها را به وی می‌آموزد: تقویت حس ارزشمندی، تقویت معنوی، افزایش شادی و نشاط، معاشرت فعال و اثربخش و نیز خالی‌کردن فکر و قلب از بدی‌ها.

اینکه بدانیم چگونه بدنمان را تنظیم کنیم، برای رفع خستگی‌مان چه کارهایی انجام دهیم، چگونه مغز و قلبمان را تقویت کنیم و تغذیۀ مناسب را جدی بگیریم، ازجمله عواملی هستند که برای تمرین حفظ آرامش در زندگی بسیار مؤثرند. در پایان کتاب، خواننده با پنجاه نکتۀ کاربردی کاهش استرس در محل کار و خانواده آشنا می‌شود ازجمله: استفاده از عطر اسطوخودوس یا بهارنارنج، نبردن فکرهای مزاحم به خانه، خوردن مواد قندی طبیعی، بازگونکردن مداوم مشکلات با همکاران، غنیمت‌شمردن فرصت نماز و بیان‌نکردن موفقیت‌ها بین همکاران برای مصون‌ماندن از حسادت آن‌ها.

خواندن کتاب جان آرام، جهان ناآرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید به آرامش برسید حتما این کتاب را بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان