دانلود و خرید کتاب لاک سفید آرتان عبدالصاحب مالک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لاک سفید آرتان اثر عبدالصاحب مالک

کتاب لاک سفید آرتان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب لاک سفید آرتان

کتاب لاک سفید آرتان نوشتۀ عبدالصاحب مالک است. این رمان را انتشارات نوآوران سینا منتشر کرده است.

درباره کتاب لاک سفید آرتان

کتاب لاک سفید آرتان اثر عبدالصاحب مالک، رمانی است که بر اساس یک رخداد واقعی نوشته شده است. این کتاب داستان پسرک ساده و زیبای روستایی به نام «آرتان» است. او زمانی که کوچک است و به مدرسه می‌رود، مدام تحقیر می‌شود، اما زمان امتحان‌ها چون درسش بسیار خوب است ناگهان محبوب می‌شود و دیگران که روزی آزارش می‌دادند از او می‌خواهند به آن‌ها آموزش دهد. همین اتفاقات آیندهٔ او را می‌سازد. او تصمیم می‌گیرد معلم شود؛ معلمی دلسوز و مهربان که اتفاقات بسیاری قرار است سر راهش باشد. کتاب لاک سفید آرتان داستان عشق است؛ عشقی که مسیر زندگی آدم‌ها را روشن می‌کند و آن‌ها را به‌سمت خوشبختی می‌برد.

خواندن کتاب لاک سفید آرتان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی و قالب رمان، جذاب و خواندنی است.

بخشی از کتاب لاک سفید آرتان

«آرتان هم نوجوانی بود که دست‌تنها... غرق در کمبودها... در مقابله با چالش‌های ریزودرشت جریان زندگی... بجای رفتارهای ناپخته و عجولانه و از کوره در رفتن‌هایی که حاصلی جز گسترش بحران‌ها نداشت... با صبری مِهرورزانه و با رفتاری هوشمندانه و در شأن آدمی و تهی از خشم و نفرت... با چالش‌ها و مسائل مقابلش روبرو شد و فرصت‌ها را هرچند ناچیز و اندک... قدر دانست... و در این رهگذر... گاهی به نتایجی جالب و مرموز می‌رسید که فوق تصور و انتظارش بود...!

پاداش آرتان، این بود که از بیراهه‌ها مصون ماند... و از مسیرِی که می‌توانست او را به‌راحتی وارد جریان‌های مطرود و تاریک و ماجراهای ناپسند کند... به‌سلامت و سربلند... گذر کرد و در مقابل، به صبحی دل‌انگیز و روزی روشن رسید و به راهی مستقیم و هموار... گام نهاد و پیش رفت... و این همان وعدهٔ الهی... و کاروان شگفت‌انگیز هستی بود... که به حقیقت پیوست...!

هرچند در اندیشه و باور آدم‌هایی که از چشمی باز و از گوشی شنوا و از قلبی بینا بهره می‌برند... چالش‌ها را فرصتی مغتنم می‌بینند... در نگاه آنها... گاهی گذر از راه‌های دشوار... در برش‌های تاریک حیات و در مقاطعی خاص از زندگی... با همهٔ سختی‌ها و مخاطراتی که ممکن است به همراه داشته باشد... به همان نسبت هم می‌تواند جذابیتش فراتر از انتظار باشد و حکایت‌هایی پیچیده‌تر و عمیق‌تر و درس‌هایی آموزنده‌تر را به آدمی آموزش دهد تا در مسیر گاهی دشوار زندگی سالم... به پختگی مطلوب و شایسته‌ای برسد... و به‌این‌ترتیب است که درمی‌یابد زندگی... در جوار هستی... زیبایی‌های فراوان در ظاهر و باطن خود نهفته دارد... که نیازمند تلاش و کاوشی هوشمندانه و مستمر و با قدم‌های مصمم است تا دیده و درک شوند و سرانجام رخ نمایان کنند و هر دم به نحوی... آدمی را شگفت‌زده کنند...!

 زیبایی‌هایی همچون پهنهٔ بیکران هستی و درخشش شبانهٔ ستارگان آسمان... که هرچه فضای اطرافمان تاریک‌تر باشد... عظمت و زیبایی آنها نمایان‌تر می‌شود... گاهی برخی از فرصت‌ها و استعدادها تنها در دشواری‌ها و در فرازوفرودها... آشکار شده و ظهور پیدا می‌کنند... و به همین سبب است که گاهی در جریان این سفرها و تجربهٔ لحظات سخت... در شب‌های تاریک... ما را به درک بامعناتر و لطیف‌تری... از وجودمان و آنچه در پیرامون ما می‌گذرد می‌رساند و درک بهتر فرصت‌های به‌دست‌آمده و بهادادن به روزی که روز روشن ماست... و در انتظار ماست...!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۲۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان