دانلود و خرید کتاب ما همه یک معجزه ایم ژان شینودا بولن ترجمه ناهید سپهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما همه یک معجزه ایم اثر ژان شینودا بولن

کتاب ما همه یک معجزه ایم

معرفی کتاب ما همه یک معجزه ایم

«ما همه یک معجزه‌ایم» نوشته‌ی دکتر «ژان شینودا بولن» (۱۹۳۶) روانپزشک آمریکایی است. اتفاقاتی که در این دنیا برای شما تا کنون رخ داده‌اند و رخ خواهند داد حاوی چه پیامی هستند و چگونه شما را به صورت پنهانی هدایت می‌کنند؟ «وقتی شاگرد آماده باشد، معلم خواهد آمد». این ضرب‌المثل چینی قدیمی، نگرش بنیادی تفکر شرقی را توصیف می‌کند: ارتباط بین روان بشر و وقایع بیرونی، بین جهان درون و برون. همزمانی که کارل یونگ آن را «همزمانی معنی‌دار» می‌نامد، نحوه ظهور این ارتباط در زندگی روزمره ما را شرح می‌دهد. اندیشه شرقی، ارتباط بنیادین بین خویشتن ما و دیگران، بین خویشتن ما و جهان را حقیقت اصلی قلمداد کرده و آن را تائو نام نهاده است. برای آن دسته از افراد که قدرت وقایع، رؤیاها و جلساتی را که در ظاهر مفاهیمی عمیق‌تر از خودشان دارند احساس کرده‌اند، این امر می‌تواند روزنه‌ای باشد به‌سوی جهانی عظیم‌تر و کامل‌تر از جهان استدلال منطقی و مبتنی بر حقایق محض. در این کتاب ارزشمند که توسط چهره شناخته شده روانشناسی تحلیلی در دنیا یعنی خانم شینودا بولن نوشته شده است با بهره گیری از دیدگاه تائو که مربوط به سبک زندگی معناگرایانه چینیان باستان است به شما کمک می کند تا زندگی تان با یافتن معنای تازه رنگ و بوی تازه به خود خواهد گرفت. ساختار این کتاب به‌صورت خطی نیست؛ بلکه سفری دورانی پیرامون این موضوع خواهد بود ــ یا می‌توان با استفاده از واژه دشوار یونگ، آن را نوعی «طواف» نامید ــ بیشتر شبیه به وقتی که اولین کاوشگر ونوس دور این سیاره گشت و مجموعه عکس‌هایی از آن تهیه کرد. فصل‌های این کتاب مانند این عکس‌ها است، به‌گونه‌ای که هر یک از آن‌ها جنبه‌ای از همزمانی و تائو را از چشم‌اندازی متفاوت نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۳۸۹۸۹
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

این کتاب در مورد همزمانی مطالبی ارئه میده که خب اولش ممکنه کمی عجیب به نظر برسه ولی از اونجایی که همه ما چنین تجربه هایی را داشتیم حداقل ارزش فکر کردن روش را دارد این کتاب میگه شما در

- بیشتر
Hanieh Ka
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

والا من که نفهمیدم همون نمونه هم چی میگه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
برخی افراد مواجهه‌های همزمانی را تجربه می‌کنند که طی آن‌ها تیپ‌های شخصیتی یکسان یا نمونه‌هایی از شخصیت‌های کهن‌الگویی به‌طور مکرر مقابل‌شان ظاهر می‌شوند.
Anahid
بنابراین خردمند کسی است که نه آنچه می‌بیند بلکه آنچه احساس می‌کند راهبر اوست.
Hananeh
زمانی که یک فرد مانند من به هر دلیلی (اعم از نژاد، جنسیت، تحصیلات، تخصص، و مذهب) یک اقلیت باشد می‌تواند به ویژگی‌های گروه غالب از بیرون نگاه کند. من هرگز به‌طور کامل با هیچ‌یک از فضاهایی که در آن‌ها بودم به‌طورکامل تطبیق پیدا نکردم و همین موضوع به من درک روانشناسانه دوچشمی داد.
Anahid
محدودیت‌های ذهنی، موانعی است که رشد ما منوط به پشت سر گذاشتن آن‌هاست.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱

حجم

۱۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۴۶,۲۰۰
تومان