دانلود و خرید کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران پاتانجالی کاشیاب ترجمه نیما پیشوا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران اثر پاتانجالی کاشیاب

کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران

معرفی کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران

کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران نوشتهٔ پاتانجالی کاشیاب و ترجمهٔ نیما پیشوا، علی نیک سرشت و حسین عباسیان محمدی است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب اصول رایانش شناختی برای تصمیم‌گیری بهتر است.

درباره کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران

اگر شما یکی از تصمیم‌گیرندگان شرکت یا سازمان خود هستید که اطلاعات کمی در مورد مفاهیم اساسی فناوری‌هایی مانند هوش‌مصنوعی، یادگیری‌ ماشین، کلان‌داده، اینترنت اشیاء، بلاکچین و رایانش ابری دارد، نمی‌توان سرزنشتان کرد. منابع اندکی به این موضوع پیچیده از ابعاد مختلف می‌پردازند و معمولاً آن را از دیدگاه یک مهندس یا متخصص هوش‌مصنوعی و کلان‌داده مورد بررسی قرار می‌دهند، تا دیدگاه تصمیم‌گیرنده‌ای که مایل به استفاده واقعی و کاربردی از این فناوری‌ها است. کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران از یک‌ سو آن را از دیدگاه تصمیم‌گیرندگان در یک شرکت مورد بحث قرار می‌دهد و از سویی مفاهیم و موارد استفاده از آنها را به طور کامل و جامع‌تر پوشش داده است.

در این کتاب دکتر کاشیاب، تمامی مفاهیم را بازبینی و بررسی مجدد کرده و بینش جامعی در اختیار تصمیم‌گیرندگان قرار داده است تا به آنها در درک مفاهیم یادگیری‌ماشین و فناوری‌های مرتبط کمک عمیق‌تری کند. این کتاب باید توسط هر فردی که کسب‌وکاری را اداره می‌کند و یا در سطح رهبری تصمیم‌گیرنده است، خوانده شود تا بتواند با مزایای هوش‌مصنوعی، یادگیری‌ماشین و ادوات آن و نحوه کاربرد هریک در مدل کسب‌وکار فردی خود آشنا شود.

به اعتقاد اندرومکافی از مرکز کسب و کار دیجیتال در دانشکده مدیریت دانشگاه MIT ،«مشکلات اساسی جهان به مثابه مسائل بزرگ هوش‌مصنوعی و کلان‌داده است.»

خواندن کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۱۴۳,۵۰۰
تومان