دانلود و خرید کتاب الفی و موسیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفی و موسیقی اثر گروه انتشارات رسانه ساز دانش

کتاب الفی و موسیقی

معرفی کتاب الفی و موسیقی

کتاب الکترونیکی الفی و موسیقی حاصل گردآوری و تألیف گروه انتشارات رسانه ساز دانش و از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب در‌بارهٔ شناخت موسیقی، اسامی نت‌ها و انواع سازهای ایرانی و‌ غیر ایرانی است.

درباره کتاب الفی و موسیقی

کتاب الفی و موسیقی دربارهٔ هنر موسیقی، ریشه‌یابی واژهٔ موسیقی، انواع نت‌ها، سازهای ایرانی و غیرایرانی و مخصوص کودکان گروه سنی «ب» و «ج» است که علاقه‌مند به شناخت و یادگیری موسیقی هستند. این کتاب موسیقی را دانش ترکیب صداها به‌گونه‌ای که خوش‌آیند باشد و سبب انبساط و انقلاب روان شود،  دانسته است. مهم‌ترین عوامل موسیقی، صدا و ریتم هستند. موسیقی بر رشد مغز، یادگیری‌، نگرش و طرز برخورد افراد تأثیر دارد و می‌تواند تغییرات مثبت و منفی بر زندگی بگذارد. گوش‌دادن به موسیقی باعث کاهش فشار روانی در محیط کار می‌‌شود و به افراد انگیزهٔ مثبت می‌دهد. در این کتاب اشاره شده است که نت‌های هفتگانه موسیقی می‌تواند به صورت‌های مختلف بم‌تر یا زیر‌تر هم درآید و صداهای متنوعی تولید کند.

خواندن کتاب الفی و‌ موسیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد ‌می‌کنیم.

بخشی از کتاب الفی و موسیقی

«افراد با موسیقی، آموزش می‌بینند و به خاطر آن مغزشان سریع‌ رشد می‌کند. برخی موسیقیها هنگامی که به طرز صحیحی اجرا می‌شوند می‌تواند اثرهای مثبتی بر یادگیری و طرز برخورد و نگرش فرد داشته باشد. موسیقی وسیله‌ای است قوی و وقتی به مفهوم آن توجه کنیم می‌تواند تغییرات مثبت و منفی چشمگیری در زندگی‌مان داشته باشد. موسیقی اثر مهم دیگری نیز بر افراد در تمام سنین دارد و آن طرز برخورد آنهاست. موسیقی به شنونده انگیزه و طرز برخورد مثبت ارائه می‌دهد. با گوش فرادادن به موسیقی دلپذیری در محیط و حین انجام کاری دشوار، می‌توان آن را آسان‌تر ساخت. در مواردی ممکن است موسیقی طرز برخورد مثبت را افزایش ندهد ولی فشار کار را کم و آن را آسان‌تر می‌کند. نت‌ها هفت نام دارند اما این به آن معنی نیست تنها در موسیقی ۷ نت وجود دارد بلکه هر یک از نت‌های هفتگانه می‌توانند به صورت‌های مختلف بم‌تر یا زیرتر درآیند و صداهای بسیار متنوع به وجود آید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان