دانلود و خرید کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم) محمدرضا ترابیان اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم) اثر محمدرضا ترابیان اصفهانی

کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم)

معرفی کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم)

کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم) نوشتهٔ محمدرضا ترابیان اصفهانی است. انتشارات گیوا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است؛ کتابی حاوی جستارهایی درمورد کوچینگ فردی و سازمانی.

درباره کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم)

کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجربه سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد. در کتاب کوچینگ زندگی نیز در تعریف این کلمه آمده است که کوچینگ یعنی کمک به توانمندسازی انسان‌ها تا با طراحی چشم‌انداز بزرگ زندگی خود، بتوانند اهداف مثبت خود را کشف و شناسایی کرده و آن‌گاه در جهت تحقق آن گام عملی بردارند. کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم) که جلد هفتم از مجموعهٔ «کتب کوچینگ» است، یک مجموعه سخنرانی و جستارهایی درمورد کوچینگ فردی و سازمانی را در بر گرفته است. این کتاب که ادامهٔ جلد اول است، فصل‌های ۱۷ تا ۲۰ را شامل می‌شود. عنوان این فصل‌ها عبارت است از «هدف‌گذاری کوچ و مراجع»، «در جلسات کوچینگ چه می‌گذرد؟»، «اصول اخلاقی» و «جستاری بر کوچینگ سازمان».

خواندن کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کوچینگ فردی و سازمانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرواز بر فراز یادگیری جستاری در کوچینگ فردی و سازمانی (جلد دوم)

«تقریباً تمام آموزش‌ها در این جلسات، آموزش کوچ هست یعنی اگر شما چیزی را نمی‌شنوید می‌بایستی بشنوید و اگر چیزی را نمی‌گویید می‌بایستی بگویید. ضمن اینکه می‌خواهیم بیشتر یاد بگیریم و رفتار کوچینگی را تمرین کنیم. شفاف سازی یعنی اگر کسی در جلسهٔ کوچینگ قضاوت کرد من به او بازخورد می‌دهم. چرا این کار را می‌کنیم؟ در واقع می‌خواهیم بیشتر یاد بگیریم. اگر شما کوچ باشید و کوچینگی رفتار کنید و دور و اطرافیان خودتان را کوچ کنید در واقع فرآیند یادگیری برای خودتان و دیگران را راحت‌تر کرده اید و این اتفاق خیلی بزرگی است. چگونه این اتفاق می‌افتد؟

استاد ترابیان نقل می‌کند که چرا من الان اینجا و در یک جلسهٔ کوچینگ ایستاده‌ام؟ چون فدراسیون کوچینگ مجوزهایی را به من داده است. در واقع به من صلاحیت داده اند که این حرف‌ها را بزنم. برای همین می‌خواهم خیالتان را راحت کنم که این حرف‌ها را از کسی می‌شنوید که سال‌ها کار کرده و مجوز گرفته است. تمام رفتار من با شما و شما با همدیگر و شما با افراد دیگر باید کوچینگی باشد. برای اینکه همه جلسات کوچینگی باشد مگر باید چه اتفاقی کوچینگی بیفتد؟ در این جلسات بیشتر یاد می‌گیریم چه کاری انجام دهیم که بیشتر یاد بگیریم. حالا این را ببرید داخل خانه وخانواده، داخل فضای کسب و کارتان و ... . بروید برای خودتان انجام بدهید. بروید با خودتان صحبت کنید. پس هر اتفاقی که اینجا می‌افتد می‌بایستی الگو بشود و برای خانواده و کسب و کار و ... انجام بدهید. پس ما اینجا چیزی را نگه نمی‌داریم. من به شما می‌دهم، شما به خانواده می‌دهید، به کسب و کار (مثل زغال داغ می‌ماند) چون می‌خواهیم اجرایی باشد و هیچ نکته‌ای که من به صورت دانش به شما یاد بدهم شما بعداً انجام بدهید، نداریم. در واقع یک رفتار را می‌خواهیم تمرین کنیم برایی خودمان، خانواده‌یمان وکسب و کارمان. برای اینکه این اتفاق بیفتد و این جلسات بهتر شود چه کار باید بکنیم؟ باید یک محیط امن بسازیم. در محیط امن یادگیری اتفاق می‌افتد. اگر همراه با عصبانیت باشد یادگیری صورت نمی‌گیرد. مثلا در خانوادهٔ من وقتی همسرم با فرزندم حرف می‌زند چقدر حس امنیت در خانه وجود دارد؟ حتی وقتی پدرم با مادرم حرف می‌زند. این محیط چقدر امن هست؟ هرچقدر بیشتر باشد یادگیری هم بیشتر می‌شود. از همین امروز این نکات را به درون خانواده‌یمان در جلسات شرکت‌مان ببریم. چگونه؟ از طریق سوال پرسیدن. آیا ایجاد محیط امن را از قبل تمرین کرده ایم. چرا؟ چون می‌خواهیم جلساتمان مفیدتر باشد جلسهٔ مفیدتر در خانواده و کسب و کار یعنی زندگی مفیدتر. پس کوچینگ یک سطح ما را بالاتر می‌برد. آیا فقط محیط امن کافی است؟

آیا من پذیرش دارم؟ آیا من حرف دوستم را می‌پذیرم یا قضاوتش می‌کنم؟ پس اگر من می‌خواهم محیط امنی را ایجاد کنم اولین مرحله‌اش این است که او را بپذیرم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۶۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان