دانلود و خرید کتاب اسب رقصان جوجو مویز ترجمه فاطمه عاقلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسب رقصان اثر جوجو مویز

کتاب اسب رقصان

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسب رقصان

کتاب «اسب رقصان» نوشتۀ جوجو مویز و ترجمۀ فاطمه عاقلی است و انتشارات ۳۶۰ درجه آن را منتشر کرده است. اسب رقصان داستان زندگی دختر نوجوانی به نام سارا است که اسبش و سوارکاری را عاشقانه دوست دارد اما رازی که پنهان کرده زندگی همه را دگرگون می‌کند. 

درباره کتاب اسب رقصان

اسب رقصان ابتدا با داستان عاشقانۀ هنری و فلورانس آغاز می‌شود. هنری لاشاپل، جوان فرانسوی، یکی از اعضای کادره نوا است؛ مدرسه‌ای معروف و گروهی حرفه‌ای از سوارکاران که هر ساله سواران فرانسوی زبده‌اش که برخی از آن‌ها نظامی و برخی غیرنظامی بودند، در فستیوال سالانۀ نظامی اجرا می‌کردند و گردشگران نظاره‌گر عبور سواره‌نظام‌های جوان و حرکات آکروباتیکشان بودند. شب برگزاری مهم‌ترین اجرای عمومی نمادین سال، فلورانس، دختر جوان انگلیسی، به اسطبل آمده تا قبل از شروع برنامه هنری را ببیند و برایش آرزوی موفقیت بکند.

داستان اسب رقصان در واقع روایت زندگی دختری نوجوان به نام سارا است که اسبی به نام بو دارد و پدربزرگش هنری لاشاپل، سوارکار ماهر قدیمی، استادی‌اش را بر عهده می‌گیرد. پدربزرگ و نوه امیدوارند که سارا هم یک روز سوارکار ماهری شود و به کادره نوا بپیوندد. اما پدربزرگش بیمار می‌شود و خیلی چیزها تغییر می‌کند. اسب رقصان هم مانند بعضی دیگر از آثار جوجو مویز 2 داستان را به صورت موازی روایت می‌کند. اسب رقصان بیش از هر چیزی دربارۀ عشق به اسب است، ‌علاقه‌ای که هنری و سارا در این کتاب به اسب نشان می‌دهند بسیار دلنشین است و خواننده را جذب داستان و احتمالاً علاقه‌مند به اسب می‌کند. 

خواندن کتاب اسب رقصان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی و طرفداران جوجو مویز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: سرپناه بارانی، میوهٔ خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی نوعروسان (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقصان (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه‌عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوهٔ یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک‌وتنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشندهٔ ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب اسب رقصان

«فلورانس به‌اندازه‌ای فرانسوی بلد نبود تا متوجه این حرف شود؛ اما نگاه پیکارت را دید و هنری متوجه شد که او حدس زده که مرد فرانسوی هرآنچه که گفته، ستایش‌آمیز نبوده است. عصبانیتی که برایش آشنا بود، ‌ دوباره شدت یافت. هنری دندان‌هایش را برهم فشرد و سعی کرد عصبانیتش را کنترل کند. برای فلورانس سری تکان داد درحالی‌که سعی داشت حماقت و بیجا صحبت‌کردن پیکارت را به او بفهماند. زمان زیادی بود که رفتار پیکارت این‌گونه بود؛ در واقع پس از سفر انگلستان که در آن هنری و فلورانس با یکدیگر آشنا شدند.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان