دانلود و خرید کتاب هنر رندانه بی خیالی مارک منسون ترجمه محمدرسول نصرتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رندانه بی خیالی اثر مارک منسون

کتاب هنر رندانه بی خیالی

نویسنده:مارک منسون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هنر رندانه بی خیالی

کتاب الکترونیکی هنر رندانه بی خیالی نوشتۀ مارک منسون و ترجمۀ محمدرسول نصرتی است و انتشارات چلچله آن را منتشر کرده است. کتاب هنر رندانه بی خیالی، راهنمایی برای داشتن یک دیدگاه متفاوت به زندگی است.

درباره کتاب هنر رندانه بی خیالی

مارک منسون در کتاب هنر رندانه بی خیالی، به شما می‌گوید که چگونه با بیشتر شکست خوردن، بیشتر موفق شوید و به آسانی از مشکلات عبور کنید. او زندگی خودش را نیز در مسیر پرجوش و خروش کتاب وارد کرده و همین دلیل می‌شود که شما با کتاب احساس نزدیکی کنید. تمامی ما انسان‌ها می‌خواهیم که یک زندگی راحت و شگفت‌انگیز داشته باشیم و به انواع آرزوها و اهدافمان دست پیدا کنیم. درست است؟ دقیقاً به همین دلیل است که به هیچ جایی نمی‌رسیم. چه کسی گفته معمولی بودن بد است؟ چه کسی گفته تمامی ما در کلیهٔ زمینه‌ها و حوزه‌‌ها باید مهارت داشته باشیم؟ اصلاً چه کسی گفته که موفقیت به این معنا است که برای ما تعریف شده؟ مارک منسون در کتاب هنر رندانه بی خیالی، از شما می‌خواهد تا این نوشته را به عنوان کمکی برای زندگی، با فروتنی بیش‌تری مطالعه کنید. 

درست است باید چشم‌ها را بست و اطمینان خاطر داشت که می‌توان خود را رها کرد، حتی اگر قرار است با شکست و بازنده شدن روبرو شد. به بیانی دیگر منسون تصمیم دارد که به شما آموزش دهد که مشغولیت فکری کم‌تری داشته باشید. به اعتقاد وی تمام چیزهای با ارزش در زندگی به وسیلهٔ فائق آمدن بر تجربهٔ تلخ در ارتباط با آن کسب می‌شود. اگر تلاش کنید از چیزهای منفی فرار کنید، تنها نتیجهٔ معکوس به دست می‌آورید. فرار از سختی، خود به طرزی رنج و درد است. باید قبول کرد که واقعیت پنهان زندگی در این زمینه خلاصه می‌شود: چیزی به عنوان رهایی از استرس وجود ندارد. باید استرس چیزی را در دل داشت. قسمتی از طبیعت ما آدم‌هاست که اغلب به چیزی ارزش بدهیم و در نتیجه مشغولیتی داشته باشیم. پس پرسش اساسی در حال حاضر این خواهد بود که دغدغهٔ چه چیز را باید داشت؟ در دنیای کنونی فرهنگ‌ها در جستجوی این هستند تا تمام چیزها را فوق‌العاده نمایش دهند و به شما بگویند که کلیهٔ چیزها مثبت است. در حقیقت بر روی انتظارات مثبت و غیرحقیقی تأکید می‌کنند. توصیه‌هایی که اغلب وجود دارد این است که روی موارد مثبتی متمرکز شوید که برای شما وجود ندارد. هر چیزی که صورت مثبت آن مورد تأکید قرار می‌گیرد و به شما اصرار می‌شود که اغلب آن را با خود ذکر کنید، نشان می‌دهد که شما آن را ندارید. به اعتقاد مارک منسون، تفاوت میان افراد ناراحت و شاد در داشتن یا نداشتن مشکل در زندگی نیست. به‌هرحال همۀ افراد با انواع و اقسام مشکلات روبه‌رو خواهند شد، اما فرد ناراحت اجازه می‌دهد که همۀ این دشواری‌ها به او حمله کرده و ذهنش را درگیر کنند. درحالی‌که فرد شاد، به همۀ این دشواری‌ها به یک چشم نگاه نمی‌کند و تنها آن‌هایی را جدی می‌گیرد که به زندگی‌اش معنا می‌بخشند. کتاب هنر رندانه بی خیالی به ما می‌آموزد که نباید خودمان را فدای رسیدن به زندگی‌ای خاص و بی‌مشکل کنیم. چراکه در همین زندگی عادی خود، می‌توانیم واقعاً شاد و راضی باشیم.

خواندن کتاب هنر رندانه بی خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مخاطبان کتاب‌های حوزۀ موفقیت و خودسازی مناسب است.

بخشی از کتاب هنر رندانه بی خیالی

«صرفاً درک این موضوع که ما می‌توانیم درباره‌ی نحوه‌ی واکنش به چیزهایی که برایمان رخ می‌دهند تصمیم‌گیری نماییم، می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد. تفسیر چیزی که برایمان رخ می‌دهد، به انتخاب خود ماست. بنابراین هدف این است که یاد بگیریم چطور واکنشمان را انتخاب کنیم؛ به‌گونه‌ای که مسئولیت آن را پذیرفته باشیم و زندگی خود را در مسیر مثبت هدایت نماییم. وقتی متوجه این باشیم که در نحوه‌ی تفسیرمان از شرایط حق انتخاب داریم، پس به‌تدریج باید مسئولیت هر چیزی را در زندگی خود بپذیریم. این لزوماً به این معنا نیست که گناه هر چیزی را بپذیریم که برایمان رخ می‌دهد؛ اگرچه گاهی چنین می‌شود. بیشتر به این معناست که اذعان نماییم مسئولیت رسیدگی به زندگی خود را برعهده داریم. هیچ‌کس یا هیچ‌چیز، مسئول ما یا تصمیمات ما نیست. وقتی کسی به طریقی ما را به اشتباه بیندازد، خودِ او مقصر پیامدهایش است؛ ولی حالا ما مسئول حل‌وفصل هر مشکلی هستیم که برایمان به جا مانده است. اگر تمام وقتمان را صرف این کنیم که دیگران را بابت مشکلاتمان مقصر بدانیم، به ذهنیت قربانی تن داده‌ایم و برای همیشه بدون تغییر باقی می‌مانیم...»

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان