دانلود و خرید کتاب هدف برایان تریسی ترجمه مریم بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدف اثر برایان تریسی

کتاب هدف

معرفی کتاب هدف

ویرایش دوم کتاب هدف نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ مریم بختیاری است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب هدف

کتاب هدف با عنوان فرعی «چگونه سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید، به خواسته‌هایتان برسید»، به شما کمک می‌کند تا اصول هدف‌گذاری را بیاموزید و تا رسیدن به آن دست از تلاش و کوشش برندارید. هدف‌گذاری و تلاش برای دستیابی به آن، منجر به رضایت شما از زندگی و رسیدن به جایگاهی که انتظار آن را دارید، خواهد شد. نویسنده در این کتاب برای شما بیان کرده است که چگونه هدف‌گذاری درستی داشته باشید و برای تحقق‌بخشیدن به آن تلاش کنید. شما به تنها چیزی که نیاز دارید، یادگیری اصول درست هدف‌گذاری است که با خواندن این کتاب به‌خوبی به آن پی خواهید برد. این کتاب در ۲۱ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب هدف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد. ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب هدف

«نقطۀ شروع هدف‌گذاری برای شما این است که بفهمید عملاً پتانسیل نامحدودی در بودن، داشتن یا انجام هر کاری که واقعاً در زندگی می‌خواهید، دارید، اگر تنها آن را به‌اندازهٔ کافی بخواهید و آن‌قدر مشتاق باشید که در راه به‌دست‌آوردن آن، تلاشی سخت و مداوم داشته باشید.

بخش دوم هدف‌گذاری برای شما این است که مسئولیت کامل زندگی خود و هرچیزی که برايتان احساس شادی می‌آورد را، بدون سرزنش‌کردن و بهانه‌گرفتن، بپذیرید. با به‌ذهن‌سپردن این دو مفهوم که پتانسیل نامحدود و مسئولیت کامل زندگی خود را دارید، آمادهٔ حرکت به‌سوی گام بعدی هستید که تعیین‌کنندهٔ آیندهٔ مالی شماست.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان