دانلود و خرید کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت جن سینسرو ترجمه علیرضا غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت اثر جن سینسرو

کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت

معرفی کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت

کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت نوشتهٔ جن سینسرو و ترجمهٔ علیرضا غلامی و محمدرضا غلامی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت

کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت که در ۲۷ فصل نوشته شده، می‌کوشد شما را به ایدئال‌هایتان در زندگی شخصی و حرفه‌ای نزدیک کند. نویسنده باور دارد که اگر می‌خواهیم در زندگیمان تغییر ایجاد کنیم و با عزمی راسخ به‌سمت خواسته‌هایمان قدم برداریم، باید توان این را داشته باشیم که هر کاری را برای رسیدن به آن انجام دهیم. در این کتاب جن سینسرو، سخنران موفق انگیزشی نکته‌ای مهم را دربارهٔ خودشناسی به ما می‌آموزد؛ این کتاب در واقع یک راهنمای خوب برای خودشناسی است که به ما کمک می کند کودک درون خود را پیدا کنیم و با آن ارتباط برقرار کنیم. این نویسنده در این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه به‌وسیلهٔ خودشناسی، به ارتقای شخصیت و رفتار اجتماعی خود کمک کنیم و از این طریق زندگیمان را متحول کنیم. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رتبهٔ نخست را کسب کرده است.

خواندن کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو کله خر هستی، پیش به سوی موفقیت

«مهم‌تر از همه به شم و شهودت توجه بیشتری نشان بده و آن‌ها را تقویت کن؛ چراکه با تکیه بر این ویژگی می‌توانی اشتباه‌هایی را که در زندگی مرتکب شده‌ای، شناسایی و با آنها مقابله کنی. باورهایی را پیدا کن که به ضمیر ناخودآگاهت تحمیل شده است. حال سؤال اینجاست که باورهای غلط را چگونه شناسایی کنیم؟ به‌عنوان مثال زمانی که می‌گویی برای اینکه پول دربیاورم باید کاری را انجام دهم که از آن بی‌زارم؛ از صمیمیت با دیگران می‌ترسم چون ممکن است به آنها وابسته شوم؛ اگر رژیم بگیرم خودم را از یکی از مهم‌ترین لذت‌های دنیا یعنی خوردن غذاهای خوشمزه محروم کرده‌ام.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان