دانلود و خرید کتاب ذهنیت ثروتمند جانی ویمبری ترجمه پیمان کیانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهنیت ثروتمند اثر جانی ویمبری

کتاب ذهنیت ثروتمند

معرفی کتاب ذهنیت ثروتمند

کتاب ذهنیت ثروتمند نوشتهٔ جانی ویمبری و ترجمهٔ پیمان کیانیان است و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب استفاده از ارکان کارآفرینی برای به‌دست‌آوردن و حفظ بلندمدت ثروت است.

درباره کتاب ذهنیت ثروتمند

چه چیزی برای موفقیت در اقتصاد جدید و امروزی لازم است؟ مهارت؟ عزم؟ اراده؟ دانش؟ مطمئناً همه این موارد، عناصر کلیدی موفقیت هستند، اما برای موفق شدن در حال و آینده، خیلی بیشتر از این‌ها لازم است. شما باید ذهنیت ثروتمند داشته باشید.

در کتاب ذهنیت ثروتمند شما ذهنیت ثروتمندی که در درونتان وجود دارد را بیدار می‌کنید و خودتان را در حال رشد و تبدیل شدن به کسی که برای آن ساخته شده‌اید، خواهید یافت. استراتژی‌ها، اصول و حقایقی که جانی ویمبری در اختیارتان می‌گذارد، فراتر از چیزهایی است که پیش از این با آن‌ها برخورد کرده‌اید.

برخی از جملاتی که در ستایش کتاب «ذهنیت ثروتمند» نوشته‌ شده‌اند:

لحظه‌ای که جانی ویمبری را دیدم، فهمیدم که فرد موردعلاقه من است. مردمی بودنش در کنار مهارت‌های اجتماعی باورنکردنی و ماجرای شگفت‌انگیز وی که می‌توانستم با آن رابطه قلبی برقرار کنم، دلیل علاقه‌ام به او بود. هرچیزی که او می‌نویسد، می‌گوید یا آموزش می‌دهد را به‌شدت توصیه می‌کنم زیرا او از آن دسته افرادی است که وقتی در کنارش هستم، احساس بهتری نسبت به خودم دارم. تبدیل شدن به ثروتمندی چندین میلیون دلاری تنها با یک چیز شروع می‌شود و آن «تصمیم گرفتن برای حرکت» است. این کتاب، ذهنیت و مجموعه ابزارهای لازم برای ثروتمند شدن را در اختیارتان می‌گذارد. وقتی به آن روی سکهٔ پازل مالی برسید زندگی بهتر خواهد شد و هیچ‌کس در این راه بهتر از جانی نیست. او نه‌تنها به شما می‌گوید چگونه این کار را انجام دهید، بلکه در عمل آن را پیاده خواهید کرد.

- مایکل برت، مربی و نویسنده آمریکایی

می‌خواهم به جانی بابت این کتاب فوق‌العاده تبریک بگویم. او همیشه قلب پرمهری داشته و به مردم خدمت کرده است. جانی به مردم کمک می‌کند تا زندگی‌شان را بهتر کنند و این چیزی است که من در مورد او بیشتر دوست دارم. پیام او در طول این سال‌ها تغییر نکرده است. او فریاد می‌زند که «به خدا توکل کنید، خانواده‌تان را دوست داشته باشید و روی خودتان حساب کنید.»

جانی همیشه می‌داند که چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهد. او از مربیان و مشاوره‌های عاقلانه بهره گرفته و دور خود را با کسانی که اهداف مشابهی دارند پر می‌کند. تنها چیزی که معتقدم خیلی در آن مسلط نیست بازی گلف است و اگر روزی بخواهد گلف را جدی بگیرد احتمالاً مرا به دردسر می‌اندازد. آرزوی من این است که جانی به کاری که خداوند او را برای انجام آن آفریده، ادامه دهد. انجام تکالیف محوله از سوی خداوند همیشه آسان نیست اما ارزشش را دارد و خداوند پشت‌وپناه فرد در آن مسیر خواهد بود.

- لری براون جونیور، بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال آمریکایی

جانی ویمبری چندین سال است که دوست و مربی من است. تغییر زندگی او از یک زندگی سطح پایین به یک میلیونر در کنار توانایی‌اش در آموزش نحوه تحقق این مهم، کار شاق و فوق‌العاده‌ای است. این کتاب نه‌تنها ذهنیتی را به شما آموزش می‌دهد که با آن به موفقیت برسید، بلکه به شما یاد می‌دهد که چطور آن موفقیت را حفظ کرده و به نسل‌های بعدی انتقال دهید. چیزی که من آرزو داشتم به‌عنوان یک ورزشکار به آن دست پیدا کنم و بی‌اغراق، وجود جانی ذهنیت مرا عوض کرد.

- ری کراکت، دارنده دو عنوان سوپر بول (قهرمانی لیگ ملی فوتبال آمریکایی)، نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین

جانی ویمبری خودش نمونه بارز پیامی است که قصد رساندنش را دارد. داستان زندگی‌اش از دوران سختی که در آن به سر می‌برد تا موفقیت‌هایش، او را به فردی شایسته برای آموزش کسانی که به دنبال ثروتمند شدن هستند تبدیل کرده است. خواندن این کتاب برای هرکسی که می‌خواهد فصلی جدید به‌سوی یک زندگی با موفقیتی پایدار را تجربه کند الزامی است.

- تد نویتن، مدیرعامل شرکت «بیزینس فور هوم»

داشتن ذهنیتی درست برای افزایش ثروتتان امری حیاتی است. جانی ویمبری نه‌تنها برای خودش ذهنیتی ساخته که او را غنی کرده است، بلکه با نوشتن این کتاب، مواد ذهنی خام و اولیه را برای خوانندگان آن فراهم کرده تا یاد بگیرند چگونه تفکری داشته باشند که ثروت آن‌ها را به‌صورت تصاعدی افزایش دهد.

- دیوون فرانکلین، پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز، تهیه‌کننده هالیوود و سخنران انگیزشی

من دقیقاً می‌دانم که رسیدن به موفقیتی بزرگ، نیازمند شایسته بودن مربی و راهنمای شماست. این کتاب برای هرکسی که می‌خواهد ذهنیتی برنده بسازد سرنوشت‌ساز است. شکی نیست که همه پیروزی‌ها از درون آغاز می‌شوند. داشتن ثروتی که به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در زندگی من است. وقتی پای شکل دادن به ذهنیتی ثروتمند مطرح می‌شود، خواندن گام‌به‌گام کتاب جانی به‌شدت الزامی است.

- امیت اسمیت، بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال آمریکایی و دارنده دو عنوان سوپر بول

اغلب به نظر می‌رسد شکافی پرنشدنی بین «داشتن‌ها» و «نداشتن‌ها» و بین افراد موفق و جویندگان موفقیت وجود دارد. مزیت کتاب حاضر این است که توسط نویسنده‌ای نوشته شده که تجربه زندگی کردن در هر دو سوی این شکاف را دارد. افراد زیادی هستند که می‌توانند ایده‌هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند، اما چیزی که در این کتاب منحصربه‌فرد است این است که جانی این کار را با زبانی ملموس و قابل‌درک انجام می‌دهد. این فرصت را برای شنیدن صحبت‌های او از دست ندهید.

- تی. دی جِیکس، نویسنده چندین کتاب پرفروش نیویورک تایمز، مدیرعامل شرکت‌های تی‌دی‌جی و کشیش کلیسای پاترز هاوس در دالاس

در این کتاب، جانی به شما نشان می‌دهد که چگونه از پسر یک پاکبان به ثروتمندی با چندین میلیون دلار دارایی تبدیل شده است و شما چگونه می‌توانید مانند او باشید. او به شما آموزش می‌دهد چگونه ارزش خودتان را بدانید، به خودتان ایمان داشته باشید و در تمام طول مسیر متعهد بمانید. جانی میلیونر شد و حالا نوبت شماست.

- ایوان کارمیشل، کارآفرین، نویسنده، سخنران، اینفلوئنسر

جانی آدم متشخص و مطمئنی است. من سال‌ها است که او را می‌شناسم و زندگی او را از جلسات کاری گرفته تا تعطیلات آخر هفته که در کنار خانواده‌اش می‌گذراند، دیده‌ام. او می‌داند که چگونه یک گفتگو را مدیریت کند، چگونه یک جلسه را اداره کند و تفکراتش را روی کاغذ بیاورد. جانی همیشه با قلبش صحبت می‌کند، زیرا تک‌تک درس‌هایی که آموزش می‌دهد را زندگی کرده است. در سخنانش صداقت و حقیقت موج می‌زند و پشت هر نصیحت و توصیه‌اش، داستانی منحصربه‌فرد نهفته است. این کتاب گواهی سفر او به‌عنوان مردی است که در خانواده‌اش سنت‌شکنی می‌کند و تبدیل به یک میلیونر می‌شود.

- جان میلر، بنیان‌گذار موسسه ادبی دوپری میلر، پیش‌رو مؤسسه ادبیات غیرداستانی در جهان، کارگزار افرادی مانند تونی رابینز، دکتر فیل و جوئل اوستین

جانی ویمبری برای تغییر مسیر زندگی خود و خانواده‌اش و سایر کسانی که با آن‌ها کار کرده، تلاش زیادی انجام داده است. جانی توانایی آن را دارد که به‌طور سیستماتیک از طریق تلاش فراوان، اعتمادبه‌نفس، پشتکار و ایجاد ذهنیتی موفق، گام‌های لازم برای پیشرفت روزانه، هفتگی و مادام‌العمر را به شما نشان دهد. توانایی او برای غلبه بر هر مانعی که در سر راهش قرار می‌گیرد، نشان‌دهنده اراده و تمرکز او است. این کتاب به تغییر زندگی شما کمک کرده و شما را به سطحی بهتر هدایت می‌کند.

- نانسی لیبرمن، عضو تالار مشاهیر اِن‌بی‌اِی (لیگ ملی بسکتبال آمریکا) و بنیان‌گذار خیریه نانسی لیبرمن

من شخصاً شاهد تغییر جانی از یک جوان بازنده اما امیدوار به جوانی ثروتمند و آزاد بوده‌ام. اگر شما به دنبال یادگیری اصول ثروتمند شدن هستید خواندن این کتاب برای شما الزامی است. جانی به شما یاد خواهد داد از کجا شروع کنید تا به اولین میلیونر خانواده‌تان تبدیل شوید.

- هولتون باگز، مربی، میلیونر و مدیرعامل شرکت آی‌بومرنگ

جانی ویمبری الگویی فوق‌العاده برای کسانی است که فکر می‌کنند سختی‌های زندگی‌شان آن‌قدر زیاد است که نمی‌توانند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند. این کتاب نقشهٔ راهی است که نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا بر موانع سر راهتان غلبه کنید، بلکه مبنایی را می‌سازد که به شما کمک کند ثروت خلق کرده و با یک ذهنیت و چارچوب فکری مناسب آن را برای نسل‌های بعدی هم حفظ کنید.

- تیم استوری، نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی افراد زیادی ازجمله اپرا وینفری

خواندن کتاب ذهنیت ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودیاری و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهنیت ثروتمند

«اگر می‌خواهید یک میلیونر باشید، اگر می‌خواهید موفق شوید و نتیجه زحماتتان را ببینید، باید به هر قیمتی که شده حاضر باشید تا خودتان را نجات دهید. شما باید ذهنیتی برنده داشته باشید، نه اینکه فردی غرغرو و بهانه‌گیر باشید. خب تفاوتشان چیست؟ اجازه دهید داستانی را برایتان تعریف کنم.

اوایل سال ۱۹۹۵ بود و من بیست ساله بودم. دانشکده بازیگری را به پایان رسانده و دنبال شغلی بودم که بتوانم حرفه بازیگری را در کنارش ادامه دهم. به نظر می‌رسید که نمایندگی فروش گزینه مناسبی باشد؛ چراکه می‌توانستم برنامه‌ام را مدیریت و وقتم را خودم تنظیم کنم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، در بخش فروش یک آژانس بیمه شروع به کار کردم.

در تگزاس یک دوره آزمایشی ۹۰ روزه را می‌گذرانید تا اینکه ببینید آیا به اندازه کافی دوست دارید در این شغل بمانید یا خیر. در پایان دوره آزمایشی ۹۰ روزه، می‌توانید برای دریافت مجوز دائمی اقدام کنید. در پایان دوره آزمایشی، من یکی از نمایندگان بیمه پردرآمد در ایالات‌متحده بودم. از بین هزاران نماینده مجاز، من به‌عنوان یک نماینده موقت، تنها در ۹۰ روز توانسته بودم به میان ۵۰ نماینده برتر صعود کنم. بنابراین تصمیم گرفتم که آزمون بدهم و مجوز رسمی‌ام را بگیرم.

پس از دو بار رد شدن در آزمون، درنهایت در سومین تلاش، با نمره ۷۲ قبول شدم. فقط ۳ نمره تا مردود شدن فاصله داشتم، ولی همین نمره هم برای قبولی کافی بود. من در طول یک ماه برای کلاس‌هایم و آن سه بار آزمون، هزینه کرده بودم. این من بودم که برای نجات خودم تلاش می‌کردم، اما این تازه شروع کار بود و خطر بزرگ شکست خوردن هنوز وجود داشت.

هنوز از قبولی در آزمون هیجان‌زده بودم که نتیجه قبولی را ارسال کردم و منتظر دریافت مجوز دائمی شدم. این لحظه نقطه‌عطف زندگی من و عامل اساسی رستگاری‌ام بود؛ از بی‌خانمان شدن و عدم موفقیت در مدرسه گرفته تا دستگیری در نوجوانی و حالا من، یک نماینده بیمه مجاز در ایالت تگزاس بودم. ماه‌ها مشتاقانه منتظرش بودم و یک هفته بعد، نامه‌ای از اداره بیمه تگزاس به دستم رسید.

علامت پست و نشانی ارسال‌کننده را دیدم و از خوشحالی بالا و پایین می‌پریدم. به‌شدت برای شروع این مرحله جدید از زندگی‌ام هیجان‌زده بودم و مثل بچه‌ای که در صبح کریسمس می‌خواهد هدیه بگیرد، خوشحال بودم. وقتی‌که پاکت را باز کردم و نامه را خواندم، هدیه کریسمس برایم به خبر مرگ تبدیل شد.

درون نامه نوشته شده بود:

«متأسفانه باید به اطلاعتان برسانم که نمی‌توانید نماینده بیمه در تگزاس باشید.» (سابقه دستگیری)

اشتباه دوران نوجوانی‌ام حالا برایم مشکل‌ساز شده بود. من باید تصمیم می‌گرفتم. می‌توانستم شکست را قبول کنم و زمین بخورم. می‌توانستم به‌خاطر خراب شدن همه‌چیز برای خودم و نامزدم کریستال، فریاد بزنم. یا به‌خاطر اینکه نگذاشتند به مرحله بعدی زندگی‌ام صعود کنم، ضجه بزنم. می‌توانستم یک گوشه بشینم و ناله کنم یا دوباره از جا برخاسته و به یک برنده تبدیل شوم. می‌توانستم مسئولیتش را بر عهده بگیرم. چراکه خوب می‌دانستم لیاقت رسیدن به اهدافم را دارم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
وقتی بیست سالم بود تصمیم گرفتم که گذشته‌ام تعیین‌کننده آینده‌ام نباشد. این طرز فکر یکی از باورهای اساسی من بود که باعث شد به مردی تبدیل شوم که امروز هستم.
bookbuff
چه چیزی برای موفقیت در اقتصاد جدید و امروزی لازم است؟ مهارت؟ عزم؟ اراده؟ دانش؟ مطمئناً همه این موارد، عناصر کلیدی موفقیت هستند، اما برای موفق شدن در حال و آینده، خیلی بیشتر از این‌ها لازم است. شما باید ذهنیتی ثروتمند داشته باشید.
bookbuff

حجم

۱۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۱۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
۱۹,۹۵۰
۵۰%
تومان