دانلود و خرید کتاب غرغرو و مارتین هایدگر یان مارشان ترجمه شیرین کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غرغرو و مارتین هایدگر اثر یان مارشان

کتاب غرغرو و مارتین هایدگر

نویسنده:یان مارشان
انتشارات:کتاب چ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب غرغرو و مارتین هایدگر

کتاب غرغرو و مارتین هایدگر نوشتهٔ یان مارشان و ترجمهٔ شیرین کریمی است. کتاب چ این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان انگلیسی برای کودکان نوشته شده و یک جلد از مجموعهٔ «افلاطون‌های کوچک» است.

درباره کتاب غرغرو و مارتین هایدگر

کتاب غرغرو و مارتین هایدگر که با تصویرسازی‌های «ماتیاس آرگوئی» منتشر شده، داستانی فلسفی برای نوجوانان دربارهٔ مرگ و زندگی است. تابه‌حال با خودتان فکر کرده‌اید که حشرات هم می‌توانند به مرگ و نیستی فکر ‌کنند و این تفکر باعث اضطراب آن‌ها ‌شود؟ در داستان «غُرغُرو و مارتین هایدگر» با حشره‌ای کوچک و وحشت‌زده به نام «مارتین» همراه می‌شویم. او روز و شب از خودش می‌پرسد که در این جهان چه می‌کند و راز هستیْ ذهنش را به‌شدت مشغول کرده است. او به‌طور اتفاقی وارد محل دفن فیلسوف برجستهٔ آلمانی به نام مارتین هایدگر می‌شود. همان‌طور که در بدن اسکلت مارتینِ مُرده قدم می‌زند، از خود می‌پرسد «چرا من وجود دارم؟» شاید هم‌کلام‌شدن او با یک فیلسوف اتفاقی نباشد. مارتینِ حشره در بدن هایدگر سرگردان است و سؤالات بسیاری در ذهن دارد. به نظر شما، آیا این سیروسیاحت می‌تواند در یافتن پاسخ پرسش‌هایش به او کمک کند؟ شما چطور؟ آیا شما هم دربارهٔ مرگ و زندگی با سؤالات بی‌شمار مواجه هستید؟ در این صورت، احتمالاً وجود دو مارتینِ این کتاب می‌تواند در یافتن پاسخ‌ها به شما کمک کند.

مارتین هایدگر یکی از معروف‌ترین فیلسوفان قرن بیستم بود. او با شیوه‌ای نو به تفکر دربارهٔ وجود هستی پرداخت. فلسفهٔ او بر دیدگاه‌های بسیاری از فیلسوف‌ها اثر گذاشت. هایدگر، عالم را نه مجموعه‌ای از اشیا و موجودات بلکه شبکهٔ نسبت‌های «دازاین» با وجود می‌داند؛ ازاین‌رو در عالم بودن را به‌عنوان یکی از عناصر وجود دازاین معرفی می‌کند. هایدگر زمان را به ۳ نوع زمان روزمره و زمان طبیعی و زمان جهانی تقسیم کرده است. با او بیشتر آشنا شوید.

نشر چشمه را ناشری ادبی می‌دانند، اما کتاب‌های این نشر فقط به کتاب‌های ادبی‌اش خلاصه نمی‌شود و در حوزه‌های دیگری نیز نظیر فلسفه، سیاست، اقتصاد، کودک و نوجوان، موسیقی، سینما، تئاتر، تاریخ و اسطوره و… کتاب منتشر کرده است. کتاب چ، بخش کودک و نوجوان انتشارات چشمه، از سال ۱۳۶۴ شروع به چاپ کتاب کرده است. سال‌های ابتدایی تعداد کتاب‌های چاپ‌شده بسیار اندک بود، اما رفته‌رفته روند چاپ کتاب شکلی صعودی به خود گرفت؛ تا اینکه سال ۱۳۸۸ بیش از ۲۷۰ کتاب منتشر کرد؛ کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف. مجموعه کتاب‌های زیروبم از «کتاب چ»، با هدف ارتقای اندیشه و دانش تاریخی و هنری در کودکان منتشر شده‌اند.

خواندن کتاب غرغرو و مارتین هایدگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان