دانلود و خرید کتاب ۱۰۰۱ نور از فضائل امیرالمومنین علی (ع) محمدرضا رمزی اوحدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰۱ نور از فضائل امیرالمومنین علی (ع) اثر محمدرضا رمزی اوحدی

کتاب ۱۰۰۱ نور از فضائل امیرالمومنین علی (ع)

معرفی کتاب ۱۰۰۱ نور از فضائل امیرالمومنین علی (ع)

«۱۰۰۱ نور از فضایل امیر المومنین علی (ع)» نوشته محمدرضا رمزی اوحدی(-۱۳۴۵)، است. در این کتاب ۱۰۰۱ فضیلت از امام علی(ع)، را از منابع گوناگون گردآورده است. در یکی از بخش‌های این کتاب می‌خوانیم: سلمه‌بن‌اکوع گوید: رسول‌خدا (ص) با امیرالمؤمنین علی (ع) در بقیع بودند که وقت نماز رسید وقتی خواستند مشغول نماز شوند جعفربن‌ابیطالب برادر امیرالمؤمنین (ع) به آن‌ها برخورد نمود، رسول‌خدا (ص) به او فرمود: برای نماز کنار برادر خود بایست. و رسول‌خدا (ص) نماز خود را با علی و جعفر (س) خواند چون از نماز فارغ شد به جعفر فرمود: هم اکنون جبرئیل از طرف خداوند به من خبر می‌دهد که خدا دو بال سبز مزین به زبرجد و یاقوت به تو عطا خواهد فرمود که با آن‌ها هرکجا که خواستی پرواز کنی. امیرالمؤمنین (ع) می‌فرماید: من به رسول‌خدا (ص) گفتم: این پاداش جعفر بود برای من چه پاداشی است؟ رسول‌خدا (ص) فرمود: یا علی مگر نمی‌دانی خداوند کسانی را از امت من خلق نموده که تا قیامت برای تو طلب آمرزش می‌کنند؟ علی (ع) عرض کرد: یا رسول‌الله‌ (ص) آن‌ها چه کسانی هستند؟ رسول‌خدا (ص) آیه ۱۰ سوره حشر را تلاوت نمود. سپس فرمود: یا علی آیا کسی در ایمان به خدا و رسالت من از تو سبقت گرفته است؟

نظرات کاربران

کاربر ۶۰۷۲۲۱۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

سلام اجازه انتشار مطالت کتاب برای عموم در شبکه های اجتمای هست

کاربر ۴۳۵۹۴۹۷ کاش صوتی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

کاش صوتی بود

ـحافیـ
۱۴۰۲/۱۰/۲۶

از بهر هر کسی حدی معین است ای بی حدود و حد هو یا علی مدد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
۲۹. برترین شاهد خدا شخصی از امام علی (ع) پرسید: بهترین فضیلت شما کدام است؟ امام این آیه را تلاوت فرمود: «ومن عنده علم الکتاب» . و فرمود: مقصود از این آیه من هستم. سئل امیرالمؤمنین علی (ع) «عن افضل منقبة له فتلا هذه الایة (افمن کان علی بینة من ربه ویتلوه شاهد منه» .... وقال: «انا الشّاهد من رسول الله‌ (ص) از امام علی (ع) سؤال شد: بهترین منقبت و فضیلت شما کدام است؟ امام این آیه را تلاوت نمود و فرمود: مقصود از شاهد در این آیه من هستم.
میثم
سلیمان بلخی از ینابیع‌المودة نقل می‌کند که ابن‌عباس گفت: «اخذ بیدی الامام علی (ع) فی لیلة مقمرة فخرج بی الی البقیع بعد العشاء وقال: اقرا یا عبدالله‌ فقرات: بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم فتلکم لی فی اسرار البا الی بزوغ الفجر» . در شب مهتابی علی دست مرا گرفت و به سوی قبرستان برد بعد از نماز عشا فرمود: بخوان من بسم الله‌ الرحمن الرحیم را قرائت کردم آن‌گاه از اسرار «با» بسم‌الله‌ برای من سخن گفت تا طلوع فجر.
میثم

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان