دانلود و خرید کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی کتاب مرجع رسمی AXELOS ترجمه پدرام کیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی اثر کتاب مرجع رسمی AXELOS

کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی

انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی

کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی از کتاب مرجع رسمی AXELOS و ترجمهٔ پدرام کیانی است و نشر گنجور آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی

ITIL®4 بر سیستم ایجاد ارزش مشترک با مشتریان و ارائه آن ارزش با استفاده از فناوری استوار است. این سیستم که سیستم ارزش خدمات نامیده می‌شود، به نوبه خود بر توانایی سازمان برای اتخاذ، تطبیق و اجرای وظایف بی شماری که سیستم را تشکیل می‌دهد متمرکز است. این چارچوب و راهنما با ظهور مفاهیم جدیدی نظیر صنعت 4 همگام و همراه است.

یک سازمان را افرادی تشکیل می دهند که در دستیابی به اهداف سازمانی نقش دارند. این کتاب به شما در درک اهمیت ایجاد فرهنگی کمک می‌کند که از طریق رهبری، ساختار تیمی، یادگیری و بهبود تدریجی برای ایجاد ارزش با تمرکز بر مشتری آماده شده است. فناوری تقریباً همه جنبه‌های سازمان امروزی را تشکیل می‌دهد و اهمیت داده‌ها، تجزیه و تحلیل، اتوماسیون، و فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به‌طور واضح و مختصر، نه به عنوان موجودیت‌های انتزاعی، بلکه به عنوان اجزای مهم سیستم ارزش خدمات مورد بحث قرار می‌گیرند. این کتاب مرجع اصلی، ITIL®4: ایجاد، ارائه و پشتیبانی را ارائه می‌دهد. چه سازمان شما رویکردهایی مانند Agile، DevOps، و یکپارچه‌سازی مداوم/تحویل مستمر را اتخاذ کرده باشد، یا به دنبال تکنیک‌های سودمندی مانند نقشه‌برداری جریان ارزش باشد، این راهنمای مطالعه به دانش و درک شما از چرایی، مکان و چگونگی تناسب کمک می‌کند. با ورود به سیستم ارزش خدمات، توانایی سازمان شما برای ارزش بخشیدن به مشتریان افزایش می یابد.

خواندن کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این یک راهنمای عملی عالی برای یادگیری سریع و آسان برای اساتید، متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سازمان‌هایی است که درپی استفاده از بهترین تجارب و چارچوب‌ها برای ارتقای کیفیت خدمت به مشتریانشان هستند و نیز افرادی که می‌خواهند در آزمون‌های کسب مدرک ITIL4 شرکت کنند.

بخشی از کتاب ITIL® 4؛ ایجاد، ارائه و پشتیبانی

«جریان ارزش نمایشی از سِیر در زنجیره ارزش خدمت است که نشان می‌دهد چگونه کار در یک سازمان جریان می‌یابد، زیرا محصولات و خدماتی را ایجاد می‌کند، بهبود می‌بخشد یا از آن حمایت می‌کند که برای مصرف‌کننده خدمت ایجاد ارزش می‌کنند. جریان ها و فرآیندهای ارزش یکی از ابعاد مدیریت خدمت هستند که مراحل، اقدامات و وظایف مورد نیاز برای ایجاد ارزش مشترک از تقاضا را به تصویر می کشند.

جریان‌های ارزش نیز بسیار متناوب هستند و دامنه کنترل و نفوذ سازمان و همچنین سناریو یا نوع تقاضا را منعکس می‌کنند. جریان‌های ارزش سطحی از بخش‌بندی را منعکس می‌کنند که برای انتقال جریان کار کافی است. جریان‌های ارزش را می‌توان به صورت جریان‌های خطی یا به صورت حلقه‌های تکراری نشان داد. آنها می‌توانند منعکس کننده آرزویی از نحوه جریان کار باشند، یا ممکن است منعکس کننده نحوه جریان کار در سراسر سازمان باشند.

در سناریوهای خاص، جریان‌های ارزش نیز می‌توانند در چندین سازمان جابجا شوند. به عنوان مثال، یک مرحله در یک جریان ارزش بین سازمانی می‌تواند کل جریان ارزش یک سازمان مشارکت کننده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان