دانلود و خرید کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم محمد مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم اثر محمد مرادی

کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم

معرفی کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم

کتاب الکترونیکی بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم نوشتهٔ محمد مرادی و کیوان کاکابرائی در انتشارات آوای نور به چاپ رسیده است. این کتاب به معرفی و بررسی تکنیک‌های بازی درمانی اختصاصی برای کمک به کودکان مبتلا به اتیسم می‌پردازد.

درباره کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم

این کتاب به بررسی روش‌ها و تکنیک‌های بازی‌درمانی متناسب با نیازهای خاص کودکان مبتلا به اتیسم می‌پردازد و به خوانندگان روش‌هایی برای تقویت مهارت‌های اجتماعی، ارتباطی و عاطفی کودکان از طریق بازی ارائه می‌دهد. کتاب همچنین راهکارهایی عملی و مؤثر برای بهبود کیفیت زندگی و توانمندسازی کودکان مبتلا به اتیسم نشان می‌دهد و می‌تواند برای آموزش دوره‌های تخصصی مرتبط با اتیسم و درمان‌های مبتنی بر بازی استفاده شود.

نویسندگان با تجزیه و تحلیل موردی و ارائهٔ مطالعات انجام‌گرفته در این خصوص، تأثیرات مثبت بازی‌درمانی بر رشد کودکان طیف اتیسم را شرح می‌دهند. کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم همچنین به والدین و متخصصان می‌آموزد که چگونه می‌توانند محیط‌های بازی سازنده‌ای را فراهم آورند که به تقویت توانایی‌های این کودکان کمک کند.

کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به والدین، مربیان، روان‌شناسان و هرکسی که با کودکان طیف اتیسم کار می‌کند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بازی درمانی در کودکان طیف اتیسم

«یکی از مسائلی که ذهن فیزیولوژیست‌ها را به خود مشغول کرده بود و راه رسیدن به روان‌شناسی تجربی را می‌گشود این پدیده بود که پس از از بین رفتن نور یا رنگی که موجب پیدایش تصویر می‌شود، تصویر تا مدتی بر جای می‌ماند. دانشمندان از مدت‌ها پیش بر وجود این‌گونه پی‌نقش‌ها آگاهی داشتند؛ مثلاً نیوتن طی یک آزمون به بازتاب خورشید در آینه نگاه کرده و سپس در یک اتاق تاریکِ دربسته نشسته بود و متوجه شده بود که تصویر اُپتیکی خورشید به‌تدریج محو می‌شود. اما فیزیولوژیست‌هایی که چندین ابزارِ استروبوسکوپی ساخته بودند تا قوانین حساسیتِ شبکیه را توضیح دهند به‌زودی به این نتیجه رسیدند که این تصور در مغز شکل می‌گیرد و نه در چشم. این اصل ــ که ذهن حرکت را در صورتی هم که حرکتی وجود نداشته باشد درمی‌یابد ــ می‌رفت تا در آینده تأثیر بنیادینی بر تئوری‌های مربوط به دریافت باقی گذارد.

نوشته‌های مربوط به این موضوع بسیار زیاد بود (پیتر مارک روژه نیز، که بعدها به خاطر لغت‌نامه‌اش شهرت بسیار یافت، سال ۱۸۲۴ رساله‌ای اساسی به انجمن سلطنتی تقدیم کرد) و تولید انواع مدل‌هایی که برای نمایش آن ساخته می‌شد نیز میزان بالایی داشت. پاریس و هرشل تاوموتروپ را ساختند و سپس چرخِ فارادِی، استروبوسکوپِ اشتامفر، دِدلومِ هورنر و بسیاری اختراع‌های مشابه عرضه شدند. سازندگان اسباب‌بازی بر ارزش تجاری این مدل‌ها صحه گذاشتند و تعداد زیادی از آن‌ها را فروختند. به‌زودی بر همه آشکار شد که به علت یک نقص ذاتی در مغز انسان تصویرهایی در ذهن تشکیل می‌شوند که با اندک تعدیلی چیزی شبیه حرکت را بازمی‌آفرینند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۹۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان