دانلود و خرید کتاب لحظه گرگ و میش فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لحظه گرگ و میش اثر فاطمه فراهانی

کتاب لحظه گرگ و میش

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لحظه گرگ و میش

کتاب لحظه گرگ و میش نوشتهٔ فاطمه فراهانی است. انتشارات آئی سا این رمان عاشقانه، معاصر و ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب لحظه گرگ و میش

کتاب لحظه گرگ و میش حاوی یک رمان عاشقانهٔ ایرانی و معاصر است. این رمان که داستان آن واقعی است، در حالی آغاز می‌شود که هوا گرگ‌ومیش است. شخصیتی که رمان با او آغاز می‌شود، تمام بدنش درد می‌کند و قدرت برخاستن ندارد. او می‌کوشد از جایش بلند شود، اما نمی‌تواند. صدای کمک‌خواستن و نالهٔ زنی را از دوردست می‌شنود و نمی‌تواند تکان بخورد. او کیست و چرا در چنین وضعیتی است؟ آن زن کیست و او در چه وضعی است؟ این رمان را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب لحظه گرگ و میش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لحظه گرگ و میش

«به گوشش رسیده بود که ماجان قرار است برایش آستین بالا زده و خواستگاری برود، پدرش مخالف بود و می‌گفت هنوز برایش زود است. اما ماجان با همان زبان چرب و چیلی‌اش که رگ خواب شوهرش را خوب بلد بود هرشب روی مخش کار می‌کرد تا رضایت دهد برای رفتن به خواستگاری. محمدعلی هم که با تمام ابهتش روی حرف ماجان حرف نمی‌زد، آن هم فقط به خاطر دل مهربان و نازک همسرش انگار که راضی شده بود، قدمی پیش گذاشته و دختر برادر همسرش را برای عباس نشان کند.

خود عباس که دیگر روی ابرها سیر می‌کرد، وقتی این خبر را نگار خواهر کوچکترش برایش آورد از خوشی خواهرش را بلند کرد و چند دور، دورِ حیاط گرداند. آخر کم نبود از بچگی دلبسته زهرا بود و عاشقش بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان