دانلود و خرید کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم یحیی محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم اثر یحیی محمدی

کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم

معرفی کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم

کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم نوشته‌ی حسن ملکی و یحیی محمدی است. در دنیای امروز هر کشوری نیاز دارد تا قدرت اقتصادیش را برای رسیدن به موفقیت در آینده ارتقا دهد. اگر کشوری برای بقا نتواند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کند باید بر خودش متکی باشد و در این روند آموزش نیروی جوان اهمیت زیادی دارد.

درباره کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم

کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم دومین کتابی است که با مجوز شورای انتشارات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درسال ۹۹ توسط انتشارات تحفه منتشر شده است. کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم شامل پنج فصل است که نویسندگان سعی کرده‌اند با تحقیق و پژوهش در ایده آموزش کارآفرینانه در مطالعات دانشگاهی، راهکارهای توانمندی دانشجویان در حوزه کارآفرینی را تقویت کنند.

آماده‌سازی جوانان برای کار، از مهمترین اهداف نظام آموزش عالی به‌حساب می‌آید. گسترش چشمگیر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای حجم عظیم دانش‌آموختگان، مؤسسات آموزش عالی را در دهه‌های اخیر به سمت مفهوم‌سازی در آموزش عالی متمرکز کرده است. از سوی دیگر با افزایش نرخ بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهها، انتقادات به عمل آمده از نظام آموزشی افزایش یافته است. در این راستا، کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم تلاش کرده‌اند با اتخاذ تدابیری، برنامه‌های درسی را منطبق با جامعه و دنیای کار ارتباط دهند تا از این طریق ضمن ممانعت از بیکاری به تقاضای بخشهای مختلف اقتصادی کشور به نیروی انسانی ماهر و متخصص پاسخ دهند.

خواندن کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم برای استفاده اساتید حوزه آموزش و کارآفرینی و همچنین دانشجویان در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نوشته شده است.

درباره حسن ملکی

حسن ملکی در سال ۱۳۳۳ در شهر سلطانیه در یک خانواده متوسط از جهت اقتصادی متولّد شد. دوره ابتدایی را در دبستان بدر سلطانیه به اتمام رساند. بعد از گذراندن دوره اول متوسطه برای ادامه تحصیل به شهر زنجان رفت. حسن ملکی در سال ۱۳۵۳ موفق شد در رشته تحصیلی علوم اجتماعی در دانشگاه تبریز پذیرفته شود. قبل از انقلاب اسلامی دانشگاه تبریز یکی از دانشگاه‌های فعّال بود. دو گروه دانشجویی متمایل به مارکسیسم و دانشجویان مسلمان فعّال بودند. در تظاهرات دانشجویی اغلب با تعدادی از دوستانشان شرکت داشتند. بعد از اتمام دوره کارشناسی به سربازی اعزام شد و به دلیل شدت گرفتن انقلاب اسلامی ایران و ترک پادگان و نهایتاً پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوره سربازی نیز به پایان رسید. حسن ملکی در سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و حاصل آن دو فرزند به نام‌های یاسر و هانیه است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بخشدار بخش سلطانیه انتخاب شد و از سوی مرحوم آیت اله مهدوی کنی که آن زمان وزیر کشور بودند ابلاغ بخشداری دریافت کرد. به دلیل علاقه به ادامه تحصیل، نهایتاً در سال ۱۳۶۴ در رشته برنامه ریزی درسی در دانشگاه تربیت معلم (خوارزمی فعلی ) قبول شد.

حسن ملکی بعد از دوره کارشناسی ارشد در دوره دکتری پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۱ فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی درسی شد و با تجارب بیشتری در خدمت سازمان قرار گرفت. این سال ها همزمان با سال های جنگ تحمیلی دشمن و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فرصت‌های خدمت بیشتری برای حسن ملکی فراهم شد از کارشناس مسئول گروه علوم اجتماعی به معاونت دفتر برنامه ریزی و تألیف ارتقا گرفت و پس از چند سال به عنوان مدیرکل دفتر فرصت خدمت یافت. تأسیس انجمن مطالعات برنامه درسی در سال ۱۳۷۸ یکی از اقدامات بسیار مهم حسن ملکی است.

بخش ‌هایی از کتاب برنامه درسی کارآفرینانه در دانشگاه های هزاره سوم

به طور کلی رسالت آموزش دانشگاه‌ها، در هزاره سوم نسبت به گذشته تغيير کرده است. در این عصر، دانشگاه‌ها باید دانشجویانی را پرورش دهند که به‌جای حفظ و ذخيره اطلاعات، توانایی طبقه‌بندی، تحليل و ترکيب اطلاعات، مهارت‌های حل مسأله، مهارت‌های ارتباطی، مباحثه، مذاکره و مهارت‌های مدیریتی و فنّاورانه را دارا باشند تا بتوانند با تغييرات سریع فنّاورانه برنامه‌های صنعتی و اجتماعی به هم سویی مؤثری برسند. بنابراین در بيشتر رشتهها، دانشجویان در معرض بيکاری قرار دارند و برنامه درسی آنها طوری طراحی و تدوین شده است است که کمتر خود می‌توانند در ایجاد شغل و بکارگيری خویش با استفاده از علم خود موفق باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان